וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי הררי חשף שחלה בקורונה: "כאב לי בשרירים שלא ידעתי בכלל שקיימים"

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 17:34

שדרן הרדיו האהוב סיפר בפתח תכניתו שביום בו עמד לקבל את החיסון השלישי, ולמרות שהקפיד ללכת עם מסיכה - אובחן כחולה מאומת. "סבלתי מחום גבוה ומכאבים, הגוף שלך הוא כאילו לא הגוף שלך", אמר הררי, שמחה על ההתנהלות של משרד הבריאות: "אף אחד לא מתקשר ולא שואל"

שדרן הרדיו האהוב דידי הררי חשף היום (רביעי) בפתח תכניתו ב-103fm שנדבק בקורונה. זאת לאחר שבימים האחרונים הוא לא שידר את התכנית. היום הוא פתח מיקרופון מביתו, ושיתף את המאזינים בתחושות הקשות, פנה למכחישי המחלה והדגיש את חומרתה, ומחה על התנהלות משרד הבריאות.

הררי סיפר כי אובחן כחולה מאומת ביום בו עמד לקבל את החיסון השלישי, ולמרות שהקפיד להסתובב עם מסיכה. הוא שיתף כי סבל מתופעות לוואי קשות. "הגוף שלך הוא כאילו לא הגוף שלך. כאבים בגוף, חום גבוה, כאבים בעצמות ובשרירים שלא ידעת שקיימים בכלל", סיפר הררי. "אין תיאבון, אתה מאבד חוש טעם וריח - כל מיני סממנים מוזרים שאתה לא רגיל לראות על הגוף שלך".

דידי הררי חוזר לשדר ברדיו 103FM בתום ה-30 למות אשתו מירית. צילום מסך, צילום מסך
"הגוף שלך הוא כאילו לא הגוף שלך". הררי/צילום מסך, צילום מסך

השדרן מתח ביקורת במיוחד על התנהלות משרד הבריאות, שלטענתו איש מטעמו לא יצר איתו קשר מאז אובחן כחולה. "לא התקשרו אליי ולא הייתה כל ביקורת מצד גורמי הבריאות מרגע שקיבלתי את ההודעה שאני חולה", אמר הררי. "אחרי הבדיקות קיבלתי הודעה שאני חיובי, קיבלתי דף הנחיות - ומאז דממת אלחוט. אין טלפון אחד ממשרד הבריאות לראות אם אני בסדר או לא, אם יצאתי מהבית או לא".

"יכולתי על פניו לצאת ולהדביק אלפי אנשים. אף אחד לא מתקשר ולא שואל, אתה יושב בבית ואתה לא יודע מה לעשות, עם מי לדבר", הוסיף, ואמר עוד כי כלל לא ברור לו מה עליו לעשות אחרי שיחלים ויסתיים פרק הבידוד. "מה קורה בסיום עשרת הימים? האם אני אמור לעשות בדיקה? האם אני עדיין מדבק או מעבר לכך? לא יודע. אף אחד לא מדבר איתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully