וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי ווטס, המתופף האגדי של הרולינג סטונס, הלך לעולמו בגיל 80

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 20:36

מי שנחשב לאחד המתופפים הגדולים אי פעם היה חבר הלהקה המצליחה לאורך כמעט 60 שנה, והוא היחיד מלבד מיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס שהיה שותף לכל אלבומיה. הוא מת בבית חולים בלונדון כשהוא מוקף בבני משפחתו, שבועות אחרי שהודיע כי יחמיץ את סיבוב ההופעות של הלהקה בארה"ב

צ'ארלי ווטס, המתופף של להקת הרולינג סטונס לאורך כמעט 60 שנה, הלך ​לעולמו היום (שלישי) בלונדון - כך נמסר בהצהרה מטעם משפחתו של המוזיקאי. ווטס הוא היחיד לבד ממיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס שהיה שותף לכל אלבומי האולפן של הלהקה, מהגדולות והמצליחות בכל הזמנים. הוא היה בן 80 במותו.

הידיעה על מותו מגיעה שבועות בודדים לאחר שפורסם כי ווטס יחמיץ את סיבוב ההופעות הקרוב של הלהקה בארצות הברית כדי לעבור טיפולים רפואיים. בעבר חלה ווטס, שעישן בכבדות במשך שנים ארוכות, בסרטן הגרון, והחלים.

Charlie Watts. רויטרס
קריירה מפוארת שנמשכה מאז שנות ה-60. ווטס/רויטרס
הרולינג סטונס, מימין: רוני וודס, מיק ג'אגר וצ'רלי ווטס. רויטרס
מהלהקות הגדולות בכל הזמנים. ווטס (משמאל), ג'אגר וריצ'ארדס/רויטרס

"בעצב עמוק אנחנו מודיעים על מותו של צ'ארלי ווטס האהוב שלנו. הוא הלך לעולמו בשלווה בבית חולים בלונדון מוקדם יותר היום, כשהוא מוקף בבני משפחתו", נכתב בהצהרה, שתיארה את ווטס כאיש משפחה אהוב וכ"אחד מגדולי המתופפים של דורו".

"אנחנו מבקשים לכבד את פרטיות המשפחה, חברי הלהקה והחברים הקרובים בזמן המורכב הזה", נכתב עוד.

ווטס חבר לג'אגר, ריצ'ארדס ובריאן ג'ונס בינואר 1963, והחבורה - שהרכבה השתנה עוד כמה וכמה פעמים - זכתה להצלחה מסחררת לאורך עשורים. לבד מהרולינג סטונס, ווטס הקליט גם מוזיקת ג'אז. הוא נבחר להיכל התהילה של הרוקנרול יחד עם הרולינג סטונס ב-1989, והמגזין "רולינג סטון" בחר בו במקום ה-12 ברשימת המתופפים הגדולים בכל הזמנים. נוסף לכך, הוא היה ידוע בחוש האופנתי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully