וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו היהודי רון ג'רמי מואשם ביותר משלושים תקיפות מיניות

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 10:07

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) בלוס אנג'לס נגד רון ג'רמי, הכולל שלושים סעיפי עברות מין, בכללן 12 האשמות באונס בכפייה, שבעה של כפיית מין אוראלי, שישה של תקיפה מינית ושניים של חדירה בזמן שהקורבן ישן או מחוסר הכרה. ג'רמי כופר בהאשמות

רון ג'רמי. AP
אנס, תקף וכפה, לכאורה. רון ג'רמי בבית המשפט/AP

שחקן הפורנו האמריקני היהודי רון ג'רמי כפר אתמול (רביעי) באשמתו בבית המשפט בלוס אנג'לס ביותר משלושים סעיפים של תקיפה מינית, כולל 12 של אונס, שביצע לכאורה באזור לוס אנג'לס במשך 23 שנים. פרקליטות המחוז מסרה כי חבר מושבעים גדול, שכלל 21 נשים בגילאים 15 עד 51, החליט להגיש נגדו כתב אישום.

ג'רמי נעצר לראשונה לפני יותר משנה באשמת אונס של שלוש נשים, ונשאר מאחורי סורג ובריח לקראת משפט. קורבנות נוספים התייצבו במהלך החקירה, שנמשכה חודשים ארוכים. מהפרקליטות בלוס אנג'לס נמסר כי כתב האישום כלל 21 קורבנות והתנהלות משנת 1996. הסעיפים כוללים 12 של אונס בכפייה, שבעה של כפיית מין אוראלי, שישה של תקיפה מינית ושניים של חדירה בזמן שהקורבן ישן או מחוסר הכרה.

העבירות לכאורה התרחשו במועדוני לילה ובברים באזור לוס אנג'לס, במהלך צילומי תמונות, ובביתו של ג'רמי, נמסר מהפרקליטות המחוזית. המשטרה עדיין חוקרת את המקרים.

עורך דינו של ג'רמי מסר לרויטרס באימייל כי השחקן "חף מפשע בכל ההאשמות". באוגוסט 2020 כתב ג'רמי בטוויטר; "אני לא יכול לחכות להוכיח את חפותי בבית המשפט! תודה לכולם על כל התמיכה".

רון ג'רמי. AP
נותר במעצר לקראת המשפט. רון ג'רמי/AP

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במאות סרטים פורנוגרפיים מאז שנות ה-70, מה שזיכה אותו במקום של כבוד בספר השיאים של גינס. כמו כן, הוא נחשב לדמות חשובה ובולטת בתעשיית הפורנו האמריקנית, שרבים מהחברים בה רואים בו מנטור, כשלצד קריירת המשחק שלו ביים ג'רמי קרוב ל-300 סרטים בז'אנר.

עם זאת, מרבית הפרסום של ג'רמי הגיע דווקא ממשחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד. בין עשרות הסרטים בהם השתתף, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ניתן למנות את "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

  • עוד באותו נושא:
  • רון ג'רמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully