וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חזן הוא הזוכה בגמר "האח הגדול VIP"

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 23:55

חבר הכנסת לשעבר הוא הזוכה בגמר "האח הגדול VIP". זו הייתה עונת ה-VIP הרביעית והעונה ה-15 של התכנית מאז עלייתה. לרביעיית הגמר הגיעו אורן חזן, עומר ברזני, שרית פולק-רוסו ותמיר ורדי, והופיעה בו זוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", זהבה בן

"האח הגדול": החברים והמשפחה מספרים על אורן חזן/רשת 13

אורן חזן הוא הזוכה בעונה הנוכחית של "האח הגדול VIP" ברשת 13, כך הוכרז בגמר התכנית ששודר הערב (שלישי). זו הייתה עונת ה-VIP הרביעית מאז עלייתה (והשנייה מאז שהריאליטי עבר לזכיינית רשת), והעונה ה-15 של התכנית, והיא הוגשה על ידי גיא זו-ארץ ולירון ויצמן.

חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד הקדים בסיום מותח את תמיר ורדי, מי שכבר סיים במקום השני בעונה הרביעית של "האח הגדול", אז עדיין אצל המתחרה "קשת". הפוליטיקאי בדימוס ישלשל לכיסו 250 אלף שקלים כתוצאה מהזכייה, לפני קיזוז מסים. עוד קודם לכן הוכרז כי מפיקת האירועים שרית פולק-רוסו הגיעה למקום הרביעי, ועומר ברזני העוסק בתחום הקנאביס הרפואי הגיע למקום השלישי. זוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", הזמרת זהבה בן, הופיעה בתכנית הגמר.

אורן חזן עם גיא זוארץ ולירון וייצמן ברגע הזכייה. מיכה לובטון,
לא חגג ככה מאז הימים העליזים בבורגס. אורן חזן עם גיא זו-ארץ ולירון ויצמן/מיכה לובטון

בתכנית פתיחת העונה התברר כי חוץ משני מתמודדים, כל השאר נכנסו במהלך השבוע שלפני השידור הראשון אל בית "האח הגדול", שנמצא בנווה אילן, והשניים הנותרים קיבלו משימה סודית. ביום השביעי לתכנית ביקש המתמודד ג'ק מנחם, זוכה העונה השלישית של התכנית, לעזוב את הבית. בהפקת "האח הגדול" נימקו את העזיבה בתור "סיבות משפחתיות", ואביו של מנחם אמר כי בנו החליט לעזוב את התוכנית בגלל ש"אשתו לחצה עליו".

ביום ה-16, המתמודדת טיטי איינאו, מלכת היופי של ישראל לשנת 2013, פונתה מבית האח לבית חולים הדסה בירושלים, לאחר שחשה ברע וסבלה מחום, על פי פרסום, אך חזרה לבית ביום ה-19. וביום ה-27 נכנסה לבית דנית גרינברג, משתתפת העונה השישית, כדיירת זמנית ל-24 שעות בלבד.

עוד בוואלה!

הציבור הקיא את אורן חזן מתוכו. מבחיל שהוא הפך לליהוק לגיטימי לאח הגדול

לכתבה המלאה
גמר האח הגדול, קיץ 2021. מיכה לובטון,
המודחים שחזרו. גמר "האח הגדול"/מיכה לובטון
גמר האח הגדול, קיץ 2021. מיכה לובטון,
הגיעה אל המקום הרביעי. שרית פולק-רוסו, גמר "האח הגדול"/מיכה לובטון
גמר האח הגדול, קיץ 2021. מיכה לובטון,
המקום השלישי. עומר ברזני, גמר "האח הגדול"/מיכה לובטון

אחד המתמודדים הבולטים העונה היה הזמר והמוזיקאי ג'קו אייזנברג, הזוכה ב"כוכב נולד" בשנת 2006. בריאיון באולפן וואלה! בשבוע שעבר אמר אייזנברג בין השאר: "כל השהייה בבית האח אתה מרגיש שאתה חי חיים רגילים בבית, שזה מצולם והכול, וכשאתה יוצא משם האימפקט הוא כאילו מאפס למאה בלי הכנה מוקדמת וזה מדהים. אני חווה המון אהבה. זה דבר שאני עוד צריך ללמוד להכיל אותו אבל זה פשוט כיף". הוא סיפר על אחת התגובות יוצאות הדופן שקיבל: "בן-אדם עוצר את האוטו באמצע הכביש, פותח את החלון ואומר לי 'רק רציתי להגיד לך תודה'. זה בשבילי מוזר כי 'אוקיי, תודה על מה?', אבל אני מבין איפשהו תודה על מה. אני מצליח לקרוא בין האותיות את הכוונה ואיזה כיף".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully