וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סרטון הנשיקות של שופטי "אקס פקטור": מירי מסיקה עם קורונה

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 16:13

אחרי שעשתה בדיקת קורונה ביתית בטרם החלה בצילומים לפרומו של "אקס פקטור" התברר לזמרת כי היא חיובית לנגיף הקורונה. חבריה לפאנל השופטים, שהצטלמו איתה לפני יומיים לסרטון טיקטוק ובו התנשקו זה עם זה, ייבדקו. השופטים כבר נבדקו בבדיקה מהירה ויצאו שליליים

מירי מסיקה, "קרקע יציבה"/מילים ולחן: אייל דביר, הפקה מוזיקלית: אורי זך, עיבוד: אורי זך ומירי מסיקה, הפקה: חגית ברק

הזמרת מירי מסיקה הודיעה (רביעי) כי היא חיובית לנגיף הקורונה. את ההודעה על כך קיבלה מסיקה לאחר שעשתה בדיקת קורונה ביתית בטרם נכנסה לצילומי הפרומו של "אקס פקטור" שתעלה בקרוב ברשת 13. לאחר מכן הגיעה מסיקה לביתה ועשתה בדיקה נוספת וגם שם התברר לה שהיא חיובית לנגיף. מסיקה אף ביצעה בדיקת PCR, שהיא בדיקה מדויקת יותר, אולם טרם התקבלה תשובה.

לפני יומיים פרסמו שופטי "אקס פקטור" - מסיקה, אביב גפן, רן דנקר, נטע ברזילי - סרטון טיקטוק שבו הם מתנשקים זה עם זה בפה. באחד הקטעים נראות מירי מסיקה ונטע ברזילי מתנשקות זו עם זו על הפה. מנהלה של ברזילי מסר כי נטע נבדקה ונמצאה שלילית לנגיף. גם שאר השופטים עברו בדיקות קורונה מהירות וכולם נכון לעכשיו קיבלו תוצאה שלילית.

מרשת 13 נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס למצבו הבריאותי של אף אחד, שכן מדובר בעניין אישי. עם זאת, למען משנה זהירות כל הבאים במגע עברו ועוברים בדיקות".

מירי מסיקה מנשקת את נטע ברזילי, אקס פקטור. רשת 13, צילום מסך
נטע לא נדבקה. מסיקה וברזילי/צילום מסך, רשת 13

לפני כארבעה חודשים נמסר כי בניגוד להבטחות של רשת 13, סיימון קאוול לא יגיע לארץ להשתתף בצילומי "אקס פקטור". מרשת נמסר אז בתגובה: "סיימון קאוול לא יגיע מסיבותיו הוא לצילומים של אקס פקטור שיתקיימו כמתוכנן במהלך הקיץ". כזכור, אל "אקס פקטור" עבר הפרס לזוכה שהיה עד כה בידי "הכוכב" - ייצוג ישראל באירוויזיון. הצילומים לתכנית מתקיימים בימים אלו והעונה אמורה לעלות לאחר החגים. את התכנית תנחה לירון ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully