וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקר וגוב מתאחדים, מחווה לליאור ייני: 5 המלצות לתחילת ספטמבר

2.9.2021 / 0:18

יהודה פוליקר וגידי גוב חוברים שוב להופעות משותפות, האוזןבר יארח מופע מחווה לזמר האגדי ליאור ייני שהלך לעולמו לפני כמעט שנה - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

יהודה פוליקר וגידי גוב

יהודה פוליקר וגידי גוב, שניים מהאמנים הישראלים הגדולים והחשובים בתולדות המוזיקה הישראלית, חוברים שוב להופעות משותפות אחרי המתנה ארוכה הודות לנגיף הקורונה, ונדמה שאם יש הופעה הקיץ שאסור לפספס - זו ההופעה הזו.

מתי? 4 בספטמבר

איפה? אמפי רעננה (ב-24.9 הם יופיעו במצדה במסגרת פסטיבל התמר וב-30.9 באמפי קיסריה)

"שירי הפרא הקדוש"

במיוחד לראש השנה, הערב יתקיים מופע מיוחד של אנסמבל הפיוט תחת הכותרת "שירי הפרא הקדוש - פירות של שנה לא רגילה"- בהפקה וניהול של בית הקונפדרציה בירושלים. המופע התגבש במהלך חזרות החוץ בהרי ירושלים ובחצרות עין כרם, אליהם יצאו חברי האנסמבל במהלך שנת הקורונה. הם מתמחים בשירת קודש יהודית בעברית ובערבית ממרחבים שונים בצפון אפריקה. אורחים במופע: עמית חי-כהן ונטע אלקיים.

מתי? הערב, 2 בספטמבר

איפה? זאפה ירושלים

שיהא כוכב - שרים לליאור ייני

היום לפני 85 שנה בדיוק נולד בקיבוץ אפיקים ליאור ייני, מי שהפך ברבות השנים לזמר פופולרי ואהוב בישראל. תשעה חודשים לאחר מותו יתקיים באוזןבר מופע מחווה לזמר הנהדר ולקול הגדול, שבו ישתתפו דן תורן, ג'נגו, אור אדרי, יעל קראוס, אלון לוטרינגר, הראל סלוצקי, ירון בן עמי, עידן אמסלם ועמית ברקן, ואלו ישירו את שירים האהובים של ייני, ביניהם "בדומיה", "הבלליקה", "אגדה יפנית" (בחמש קם צייד), "בואי לאילת" ועוד.

מתי? שישי, 3 בספטמבר, 14:00

איפה? אוזןבר, תל אביב

11:11PM

ההצגה החדשה של תיאטרון זיקית "11:11PM" מאת היוצר והבמאי פבלו אריאל עוסקת באדם המתבונן לאחור על חוויות והבזקים מחייו. ההצגה נעה בין אסוציאציות ומצבים המציפים רגשות ותחושות, אתגרים, הצלחות וכישלונות, אהבה וזוגיות, משפחה ופרידות. הקהל צופה בתמונות חיים נפרדות ומתחברות, לרגעים האדם נוכח, לרגעים הן מתקיימות בלעדיו.

מתי? 2 בספטמבר

איפה? מוזיאון תל אביב

קווים פנים נופים

שמואל שרביט, הבעלים של חברת הניקיון "מוריה", החליט להציג את האמנות שלו בשכונת ילדותו - ואדי סאליב. שרביט מצייר את הדמויות של השכונה שהוא הכיר בילדותו, אם כי כיום הוא פוגש ברחובות ובסמטאות את הילדים והנכדים שלהם. אל הציור כעיסוק מרכזי הגיע רק לפני ארבע שנים ומאז העפרון אינו נח.

מתי? כל הזמן

איפה? גלריה סטנטון, ואדי סאליב 11, חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully