וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה במיליון שקלים: תמיר גרינברג הוא המנצח ב"הכוכב הבא" 2021

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 23:30

תמיר גרינברג זכה בגמר "הכוכב הבא" 2021 אחרי שניצח את ואלרי שהגיעה למקום השני, מתן שתפס את המקום השלישי ושי המבר שהגיעה למקום הרביעי. הגמר התקיים בזאפה לייב פארק ראשל"צ ולראשונה מזה שבע שנים - בתכנית לא נבחר נציג לאירוויזיון. תמיר זכה במיליון שקלים

נינט טייב עם תכשיט של קרן וולף/צילום: אינסטגרם שגיא דהרי

תמיר גרינברג זכה בגמר "הכוכב הבא" 2021. גרינברג, בן 26 מתל אביב, שר בגמר את השיר המקורי Tell me where the light goes שאותו כתב והלחין. למקום השני הגיעה ואלרי חמאתי בת 21 מחולון ששרה את "תפסת לי מקום" של בניה ברבי; למקום השלישי הגיע מתן לוי, בן 21 מרחובות ששר את "עד מתי" ולמקום הרביעי הגיעה שי המבר, בת 23 מתל אביב ששרה בגמר את "דברים שרציתי לומר" של יהודה פוליקר.

הגמר, שנפתח בשעה 21:00 ושודר בקשת 12, התקיים בזאפה לייב פארק ראשון לציון עם כ-3,000 איש בקהל. השופטת החדשה נינט טייב נעדרה מהשידור בגלל הלידה הצפויה. אחרי שבע שנים שבה נבחר בתכנית הנציג הישראלי לאירוויזיון, זו הייתה השנה הראשונה שבה לא נבחר נציג כזה ובמקום זאת הוא זכה בפרס של מיליון שקלים. בתכנית הגמר התארחו משתתפי התכנית לשעבר, רביב כנר ואלה-לי להב ששרו את להיטיהם.

הכוכב הבא. אורטל דהן,
תמיר גרינברג/אורטל דהן
הכוכב הבא, שי המבר. קשת 12, צילום מסך
שי המבר/צילום מסך, קשת 12

בטרם עליית העונה, התראיינה השופטת נינט טייב לוואלה! תרבות. "באתי לעשות את העונה הזו ממקום אחר לגמרי", סיפרה. "זה שידעתי שזה הולך להיות משהו מאוד גדול זה היה בטבלה של ה'לא ללכת על זה'. כל שנה פונים אלי מהרבה תוכניות ואני תמיד מסרבת. זה יישמע לך תלוש או מוזר, אבל מבחינתי לחזור ל'כוכב הבא' זה כדי לרפא את המקום הזה אצלי. לחזור לזירת הקרב ולרפא את הטראומה. ממש ככה.

"האמת שלא דיברתי על זה כל כך מאז. זה היה רק ביני לבין עצמי לפתור את המקום הזה. אבל כן, הדברים שאני עברתי בעקבות 'כוכב נולד', ילדה בת 19 שמצליחה ככה בן רגע. זו גם הייתה הצלחה שאי אפשר היה להסביר בשום קנה מידה. זו גם הייתה העונה הראשונה אז אף אחד לא ידע את הגודל של זה, את הטירוף".

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully