וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלקתה בזיהום חמור ומסכן חיים: נכרתה רגלה של הזמרת מירי אלוני

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 9:44

אלוני אמרה לוואלה! תרבות לאחר הכריתה: "מצאתי את עצמי חותמת במו ידיי על הסכמה לכריתה אפשרית. אני בסדר, אין לי כאבים כי נותנים לי המון תרופות"

השיר "אותה האהבה" שהוקדש למירי אלוני ביום הולדתה ה-70, בביצוע ששי קשת, כתה אמיר (הממיר) הורוביץ, הלחין לירון לב, שגם עיבד והפיק מוזיקלית עם דן ציפורי/עורך הקליפ: אריק אביגדור, צילום סטילס: יונתן בלום

רגלה הימנית של הזמרת מירי אלוני נכרתה בבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שלקתה בזיהום חמור ברגלה תוך כדי סכנת חיים ממשית. מבית החולים איכילוב נמסר כי הרגל נכרתה מהברך ומטה. אלוני עצמה צוטטה בעמוד הפייסבוק של בית החולים: "יהיה טוב. אני מודה לבית החולים על שהציל את חיי. במילא תמיד חייתי על רגל אחת, אז כבר קשר ימני בכדורגל לא אהיה, אבל מיתרי הקול שלי, ברוך השם ימשיכו איתי עד כלות".

אלוני אמרה לוואלה! תרבות: "אתמול אחר הצהריים, בעקבות בדיקות CT עמוקות שעשו לי, הם אמרו שחייבים לפתוח את הרגל בשביל לבדוק את השוק ולראות את מידת הזיהום. הם אמרו שזו עלולה להיות גם כריתה. מצאתי את עצמי חותמת במו ידיי על הסכמה לכריתה אפשרית. אבל לא היה ברור אם תהיה כריתה או לא. אבל אני בסדר, אין לי כאבים כי נותנים לי המון תרופות. אני לא לבד פה. וכטבעונית אני מרוצה מהמנות הטבעוניות בבית חולים. עברנו את פרעה, נעבור גם את זה. אני משתדלת לשמור על הומור, אי אפשר בלי זה. העיקר הבריאות, אתה לא יודע כמה זה נכון".

מירי אלוני בבית החולים איכילוב בתל אביב. בית החולים איכילוב, אתר רשמי
"עברנו את פרעה, נעבור גם את זה". מירי אלוני/אתר רשמי, בית החולים איכילוב

בימים אלו הסתיימו החזרות למחזמר "התחנה" בתיאטרון חיפה בהשתתפות אלוני. בשל אשפוזה המפתיע של אלוני בבית החולים, נדחתה הפרזנטציה של ההצגה. תיאטרון חיפה, המנכ"לית ניצה בן צבי והמנהל האמנותי משה נאור איחלו לאלוני החלמה מהירה ושיקום מהיר וטוב. "אין מילים לתאר את הצער שתפס אותנו למשמע הבשורה הרעה הזאת. מירי הוסיפה להפקה מכשרונה ומאיכויות השירה שלה, והפכה לחלק אינטגרלי מהלהקה. המחזמר אמור לעלות בחודש נובמבר 2021 על בימת תיאטרון חיפה, ובימים אלה אנו נמשיך בחזרות ונאתר בקרוב מחליפה למירי אלוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully