וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת אבבא תוציא אלבום חדש לראשונה זה 40 שנה. האזינו לשירים החדשים

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 21:14

הלהקה השוודית האהובה חוזרת כמובטח עם הופעות וירטואליות ומוזיקה חדשה - שהפכה לאלבום שלם. "אף דמיון לא יכול היה לחלום את זה, לשחרר אלבום חדש אחרי ארבעים שנה ועדיין להיות חברים הכי טובים וליהנות זה מנוכחותו של זה". האזינו לשני השירים החדשים

להקת אבבא. יח"צ,
הקאמבק הגדול של הפופ: אבבא, 2021/יח"צ

להקת הפופ השוודית אבבא הודיעה היום (חמישי) על הוצאת אלבום ראשון מזה ארבעה עשורים, וכן על הופעות וירטואלית בלונדון בשנה הבאה. הלהקה, שנסקה לתהילה עולמית לפני שהתפרקה ב-1982, הודיעה שהאלבום "Voyage" ייצא ב-5 בנובמבר.

"בהתחלה היו רק שני שירים", אמר בני אנדרסון, ממייסדי הלהקה, "אחרי כן אמרנו, 'אולי כדאי שנעשה, לא יודע, עוד כמה. מה אתן אומרות, בנות?', והן אמרו, 'כן', ואז שאלתי, 'למה שלא נעשה אלבום שלם?'". במסגרת ההשקה חשפה הלהקה שיר חדש - "I Still Have Faith In You", ומלבדו יצא שיר נוסף - "Don't Shut Me Down".

"כשבני ניגן את המלודיה ידעתי שזה חייב להיות קשור אלינו", אמר חברו ללהקה והמייסד השותף, ביורן אולבאוס. "אף דמיון לא יכול היה לחלום את זה, לשחרר אלבום חדש אחרי ארבעים שנה ועדיין להיות חברים הכי טובים וליהנות זה מנוכחותו של זה, ולהיות נאמנים לחלוטין".

להקת אבבא. יח"צ,
"אף דמיון לא יכול היה לחלום את זה". אבבא, 2021/יח"צ

להקת אבבא ידועה בזכות שרשרת להיטים בשנות ה-70 ותחילת ה-80, בהם "ווטרלו", "מאמה מיה", "Dancing Queen" ו-"Take A Chance On Me" ורבים אחרים. לאורך השנים היא מכרה 385 מיליון אלבומים.

  • עוד באותו נושא:
  • אבבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully