וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מייקל קנת' ויליאמס (עומאר ליטל מ"הסמויה") מת במפתיע בגיל 54

עודכן לאחרונה: 6.9.2021 / 23:56

כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי ויליאמס נמצא מת בביתו בניו יורק ולפי ההערכות הוא מת כתוצאה ממנת יתר של סמים. ויליאמס כיכב בסרטים ובסדרות רבות, והתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כעומאר ליטל בסדרת המופת "הסמויה" וצ'וקי ווייט ב"אימפריית הפשע"

מייקל קנת' וויליאמס. HBO,
מת ממנת יתר. ויליאמס/HBO

השחקן מייקל קנת' ויליאמס נמצא מת בביתו בניו יורק - כך דווח בכלי התקשורת בארצות הברית. ויליאמס היה בן 54 במותו, ולפי ההערכות הוא מת כתוצאה ממנת יתר של סמים. ויליאמס כיכב בסרטים ובסדרות רבות, והתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כעומאר ליטל בסדרת המופת "הסמויה" וצ'וקי וייט ב"אימפריית הפשע". הוא היה מועמד לשלושה פרסי אמי על תפקידו בסרט "סיפורה של בטי סמית'" וכן כיכב בסדרות "ליל האירוע" ו"כשהם רואים אותנו".

ויליאמס החל את הקריירה שלו כרקדן בהופעות של מדונה וג'ורג' מייקל. בשנת 1999 שיחק בסרטו של מרטין סקורסזה "לגעת במוות", לצד ניקולס קייג' וג'ון גודמן בתפקיד של סוחר סמים. את מירב פרסומו קיבל בשנת 2002 כשהשתתף בסדרה "הסמויה" בתפקיד המאפיונר עומאר ליטל, מהדמויות הבולטות בסדרה. את תפקיד עומר קיבל ויליאמס לאחר אודישן אחד בלבד שערך. הוא זכה להערכה רבה בתקשורת על הופעותיו ולמילים חמות מנשיא ארצות הברית ברק אובמה שהצהיר בראיון ש"הסמויה" היא הסדרה האהובה עליו ועומאר ליטל היא הדמות המועדפת עליו.

ברק אובמה, דיוויד סיימון, הסמויה. יוטיוב, צילום מסך
קיבל פרגון ממנו. אובמה (משמאל) עם יוצר הסמויה/צילום מסך, יוטיוב

בשנת 2010 קיבל ויליאמס תפקיד גדול בסדרת הפשע "אימפריית הפשע", בסדרה גילם את אלברט "צ'וקי" וייט, מנהיג הקהילה השחורה באטלנטיק סיטי. באותה שנה השתתף גם בסרט הפשע "רחובות ברוקלין" בתפקיד המאפיונר רד. ב-2015 שיחק בדרמה המוזיקלית של HBO "סיפורה של בסי סמית", ועל תפקידו הועמד לפרס אמי לשחקן משנה במיני-סדרה או בסרט.

בשנת 2019 שיחק ויליאמס את אביו של אנטון מקגריי במיני סדרה "כשהם רואים אותנו" שמבוססת על סיפורם האמיתי של חמישה נערים צעירים שהורשעו באונס וברצח של אצנית בסנטרל פארק בניו יורק למרות היותם חפים מפשע. על תפקידו זה היה מועמד ויליאמס בפעם השלישית לפרס אמי לשחקן משנה במיני-סדרה או סרט. וויליאמס מועמד לאמי גם בטקס הקרוב, שייערך בהמשך החודש, על תפקיד המשנה שלו בסדרה "ארץ לאבקראפט", אף היא של HBO.

  • עוד באותו נושא:
  • הסמויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully