וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן מייקל קונסטנטין ("החתונה היוונית שלי") הלך לעולמו בגיל 94

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 9:42

קונסטנטין גילם את גאס, אביה של טולה פורטוקלוס (ניה ורדלוס) שמתאהבת בבחור אמריקאי, בסרט המצליח. כוכבת הסרט ספדה לו: "אנצור בלבי את האיש הזה שהביא את גאס לחיים. הוא הצחיק אותנו כל כך ומגיע לול לנוח עכשיו. אנחנו אוהבים אותך מייקל"

השחקן מייקל קונסטנטין. Theo Wargo, GettyImages
עצוב. קונסטנטין/GettyImages, Theo Wargo

השחקן מייקל קונסטנטין, אחד מהכוכבים הגדולים של הסרט "החתונה היוונית שלי", הלך לעולמו בגיל 94. קונסטנטין גילם את גאס, אביה של טולה פורטוקלוס (ניה ורדלוס), הכוכבת שמתאהבת בבחור אמריקאי שאינו ממוצא יווני. הסוכן של קונסטנטין אישר את דבר מותו. הסרט "החתונה היוונית שלי" יצא לאקרנים ב-19 באפריל 2002. הוא גרף כ-368 מיליון דולר, והיה לאחד הסרטים הרווחיים ביותר באותה שנה. הסרט היה מועמד לפרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר.

לפני שהפך לכוכב בזכות "החתונה היוונית שלי" (וכמובן גם בזכות סרט ההמשך, "החתונה היוונית שלי" 2), קונסטנטין שיחק בכמה סדרות טלוויזיה, ביניהן הקומדיה "חדר 222" ששודרה ב-ABC בין השנים 1969 ל-1974. בזכות תפקידו בסדרה זו, קונסטנטין היה מועמד פעמיים לפרס האמי - בשנת 1970 ושנה לאחר מכן. ב-1971 הוא אף זכה בפרס הנכסף. במקביל הוא התארח ב"רמינגטון סטיל" וכן ב"חוק וסדר".

ניה ורדלוס, היוצרת והכוכבת של "החתונה היוונית שלי", ספדה לו בטוויטר: "מייקל קונסטנטין, האב של המשפחה שלנו בסרט, מתנה למילה הכתובה ותמיד חבר. לשחק לצדו היה תמיד מלא אהבה וכיף. אנצור בלבי את האיש הזה שהביא את גאס לחיים. הוא הצחיק אותנו כל כך ומגיע לול לנוח עכשיו. אנחנו אוהבים אותך מייקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully