וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אלון דהן הלך לעולמו בגיל 49

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 10:14

אלון דהן, שהיה מוכר מעבודתו בתיאטרון ("מלכוד 22", "גאון בכלוב"), בטלוויזיה ("בני אור", "שמש", "היורשת") ובקולנוע ("אבינו", "סיפור גדול"), נפטר אחרי מאבק במחלת הסרטן. בשנה האחרונה עלו נגדו טענות על הטרדות מיניות. מנכ"ל הקאמרי: "אלון שיחק מהלב ומהנשמה"

אלון דהן. ראובן קסטרו
אלון דהן/ראובן קסטרו

השחקן אלון דהן נפטר הלילה בגיל 49 אחרי מאבק במחלת הסרטן. דהן גילם שפע של תפקידים בתיאטרון: רוזנקרנץ ב"המלט", סילביוס ב"כטוב בעיניכם", אוייסטווינד ב"רווקים ורווקות" ואחרים. לאורך שנותיו כשחקן הוא השתתף במחזות של תיאטראות הבימה, בית ליסין והספרייה, ולאחר מכן במשך שנים רבות בתיאטרון הקאמרי. נוסף לנ"ל שיחק גם בהצגות "סיראנו דה ברז'ראק", "מלכוד 22", "חשמלית ושמה תשוקה" ו"גאון בכלוב".

ארונו של דהן הוצב (ראשון) בשעה 13:00 בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. הלווייתו התקיימה בבית העלמין בחולון בשעה 16:00. מהתיאטרון הקאמרי נמסר כי הוא כואב על לכתו בטרם עת. מנכ"ל הקאמרי רן גואטה מסר: "אני המום מלכתו בטרם עת של אלון דהן. אלון שחקן קבוע שנים רבות בתיאטרון הקאמרי, ושיחק מהלב ומהנשמה בכל תפקיד שלקח על עצמו. נוכחותו האישית והבימתית הייתה עוצמתית ושובת לב. ליבנו עם משפחתו שעטפה אותו בחום ואהבה לאורך התקופה המייסרת שעבר. הקאמרי לעולם יהיה גם ביתכם".

בקולנוע שיחק דהן בין היתר ב"אבינו", "סימה וקנין מכשפה", "סיפור גדול" ו"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש", ובטלוויזיה בסדרות "בני אור", "היורשת", "שמש", "הפיג'מות", "האמת העירומה", "זינזאנה" ו"סברי מרנן".

בחודש מאי 2021 הוגשה תלונה במשטרה מצד אישה שלדבריה דהן פגע בה מינית כשהייתה בת 15. לתלונה קדם תחקיר של עיתון הארץ ובו שלל עדויות להטרדות מיניות מצדו של דהן. בעקבות התחקיר מסר דהן כי עבר תהליך פסיכולוגי שיקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון דהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully