וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטאן כבר מזמן הפך לגדול: משחק הקופסה, שהוא גם תופעה עולמית

בשיתוף הקובייה משחקים

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 6:07

גם לכם תפס את העין לוח המשושים של המשחק? אתם לא היחידים. "קטאן" כבר מזמן הפך למוצר חובה בכל בית. לקראת אליפות הארץ בקטאן, שתיערך בחול המועד סוכות, אספנו את כל מה שאתם חייבים לדעת, על המשחק האהוב בעולם

קטאן. הקובייה משחקים,
קטאן/הקובייה משחקים

מפגש מהפנט של מתיישבים, אבירים, שודד אכזר ועוד, הוא לא סצנת פתיחה מסרט אקשן חדש, אלא זירת ההתרחשות של קטאן, משחק האסטרטגיה, שכבש את העולם, וכנראה שגם אתכם, בעשור האחרון.

איך משחקים קטאן? צפו בסרטון ולמדו תוך מספר דקות!

אם אתם מהאחרונים, שעדיין לא משחקים קטאן (למה לא, בעצם?), אז בטח יש לכם חברים, שישמחו להכניס אתכם לעניינים. אזהרה קטנה מראש: צפו להתמכר. קטאן החל את דרכו בגרמניה ובמהרה התחיל לקבל פרסי איכות עולמיים, הפך פופולארי בעשרות מדינות וכיום הוא אחד מהמשחקים הנמכרים בעולם, כשהוא מצליח לאגד קבוצות נלהבות של חברים ומשפחות לזמן איכותי מהפנט וסוחף במיוחד.

לישראל המשחק הגיע לפני כעשר שנים, וכמו בכל העולם, מצליח לרתק אליו נשים וגברים כאחד. בהיותו משחק אסטרטגי הדורש תכנון לטווח הקצר והארוך, תשומת לב לפרטים רבים והתמצאות בזירת המשחק, שהיא שונה בכל פעם מחדש, הוא הפך לתחום עניין וסצינה של ממש, והרשתות החברתיות מלאות בקבוצות ווטסאפ ופייסבוק עם מאות ואלפי משתתפים, שאפילו מארגנים מפגשים - ספונטניים ומתוכננים - רק כדי להיפגש ולשחק. שווה להציץ בקבוצות כמו ממים של קטאן, קטאן TLV, קטאן ישראל, קטאן באר שבע ועוד. עסקים רבים זיהו את הפוטנציאל ואף מארחים אירועי קטאן מיוחדים והתארגנויות של שכונות וערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הקורונה והסגרים הגבירו את הפופולריות

שנת הקורונה והסגרים העלו את התפוצה של קטאן עוד יותר, והוא נחשב למוביל בזמן איכות משפחתי. למשחק הבסיסי קיימות הרחבות רבות, המאפשרות גם הגדלת מספר המשתתפים וגם שינוי אווירה - כשזירת המשחק משתנה. כך למשל לפני שבוע הושקה בישראל ההרחבה של קטאן - מגלי ארצות ופיראטים.

גם הדור הצעיר לא נשאר מקופח, וקטאן ג'וניור, המיועד לצעירים יותר, הוא דרך מצוינת להכניס את הילדים והאחיינים לסוד העניינים. המשחק לא רק מרתק אלא גם מפתח חשיבה - הם רק יודו לכם על זה.

שיא המפגשים החברתיים מגיע השנה באליפות הארץ בקטאן - הטורניר הרשמי של "הקובייה משחקים", המשווקים את המשחק בישראל. האליפות מיועדת לכולם -למי שהתוודע למשחק לאחרונה, וגם למי שמשחק בו מדי יום - והיא תתקיים בשיתוף אפליקציית "הוביז" הישראלית, המחברת אנשים למפגשים חברתיים, ב-23.9, יום חמישי, חול המועד סוכות, בסינמה סיטי ירושלים. הזוכה באליפות תטוס או יטוס לאליפות העולם, שתתקיים במלטה במהלך שנת 2022. לשחקניות ולשחקנים עם דירוגים גבוהים גם מחכים פרסים רציניים.

פרטים נוספים על התחרות וההרשמה בעמוד הפייסבוק של הקובייה משחקים ובעמוד האירוע בקישור הבא: לפרטים נוספים

טורניר קטאן. מיכה פול,
התחרות תהיה מבוססת על משחק קטאן הבסיס ללא הרחבות. מתוך אירוע אליפות הארץ 2019/מיכה פול

עוד כמה פרטים שחשוב לדעת:

* מספר המקומות מוגבל ולכן כדאי למהר לשריין מקומות. מחיר ההשתתפות לאחר הנחה מיוחדת לקוראי וואלה- 65 שקלים (במקום מחיר מלא של 95 שקלים) לאחר הזנת קוד הקופון WallaHobiz בעת ההרשמה באפליקציה.

* התחרות תהיה מבוססת על משחק קטאן הבסיס ללא הרחבות, בין עד ארבעה שחקנים בכל שולחן. במהלך סבבי הטורניר השחקנים יצברו נקודות לפי מיקומם בשולחן בגמר כל משחק.

* ההשתתפות לגילאי 14 ומעלה. גילאי 14-17 צריכים להצטייד באישור הורים חתום לאישור ההשתתפות ולאישור ליווי למימוש הזכייה.

בשיתוף הקובייה משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully