וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל סיבוב ההופעות לשעבר של הרולינג סטונס נהרג כשחפר קבר לכלבו

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 12:58

מי ששימש בעבר כמנהל סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס ושל בוב דילן, נהרג לאחר שקבר אשר חפר לכלבו שמת - קרס עליו. בריגדן היה בן 73 במותו. חברו הגיטריסט ג'ו סטריאני ספד לו: "היו לנו 33 שנים נפלאות ומטורפות של רוקנרול"

מיק בריגדן, מי ששימש בעבר כמנהל סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס ושל בוב דילן, נהרג (ראשון) לאחר שקבר אשר חפר לכלבו שמת - קרס עליו. בריגדן, שהיה בן 73 במותו, עבר את התאונה בביתו שבסנטה רוזה בקליפורניה. הוא הובהל לבית החולים הסמוך אך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

רעייתו ג'וליה סיפרה לכלי התקשורת בארצות הברית כי מיק הלך לשטח בחצר שלהם כדי לחפור קבר לכלבם שמת. "במהלך החפירה, משהו קרה וכל הקבר שנחפר קרס עליו והוא מת במקום", הוסיפה. היא אמרה ששכן בבניין הסמוך הזעיק את כוחות ההצלה אולם בבית החולים לא הצליחו להציל את חייו.

הקריירה של מיק בריגדן בתעשיית המוזיקה החלה כשעבד ביחסי ציבור עם ואן מוריסון, פיטר פרמפטון וקרלוס סנטנה. הוא נחשב לאחד ממקימי חברת התקליטים "וולפגנג רקורדס". בהמשך ניהל סיבובי הופעות, ובין השאר עבד עם הרולינג סטונס ובוב דילן. מאוחר יותר הוא ניהל את הגיטריסט ג'ו סטריאני שספד לו היום: "אלו היו 33 שנים מטורפות ונפלאות של רוקנרול. מעולם לא עבדתי כל כך קשה, לא צחקתי כל בקול, לא עשיתי כל כך הרבה מוזיקה, ולא חוויתי כל כך הרבה הרפתקאות - והכול כשמיק לצדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully