וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכטר, מרגול וגם תמיר גרינברג: מה צפוי בפסטיבל הג'אז ה-35 באילת?

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 9:15

מהדורת הקיץ של הפסטיבל תיערך בסימן שובם לתכנייה של אמנים מחו"ל כמו טוניניו הורטה ודובי פאוול, ותוכלו לראות בו את אסתר רדא שרה נינה סימון ובילי הולידיי, שלום חנוך, חוה אלברשטיין, מופע משותף לאבישי כהן ויונתן אבישי - וגם כמה שמות מפתיעים במיוחד. כל הפרטים

המהדורה ה-35 של פסטיבל הג'אז באילת תצא לדרך בעוד כחודשיים, בסימן שובם של אמנים בינלאומיים לתכנייה עם חזרת עולם התרבות לשגרה יחסית. הופעות המהדורה הקיצית של הפסטיבל, בניהולו האמנותי של יוסי פיין, ייערכו בסוף השבוע שבין 13-11 בנובמבר במלון ישרוטל אגמים - תחת הנחיות משרד הבריאות, כמובן - ובהן, לצד ענקי הג'אז המקומי, ניתן למצוא גם כמה שמות מפתיעים, ואפילו כוכבי פופ.

בין ההופעות המסקרנות בפסטיבל ניתן למצוא את הערב "Toninho Horta & Friends", שבמסגרתו יארח הורטה, אגדה חיה של המוזיקה הברזילאית, את מרסלנו נמי, רועי בן סירה, יוראי אורון וז'וקה פריפיניאן. בהמשך הפסטיבל הוא יעביר גם כיתת אמן; ההופעה של מוזיקאי הגוספל-ג'אז האמריקני דובי פאוול, שלפניו יופיע בן בלקוול; אסתר רדא שתקדיש ערב לנינה סימון ובילי הולידיי; אלון עדר שהופעה משותפת עם תזמורת הג'אז הישראלית "האורקסטרה"; המופע המשותף של יוני רכטר ואלי דג'יברי (הופעה פותחת: טוקי שטרן); וגם זה של החצוצרן אבישי כהן והפסנתרן יונתן אבישי.

יוני רכטר. ראובן קסטרו
יפתח את הפסטיבל במופע מושתף עם אלי דג'יברי. יוני רכטר/ראובן קסטרו

לצד אלו, יופיעו עוד כמה מהשמות הגדולים במוזיקה הישראלית, בהם שלום חנוך שיציג בפסטיבל את אלבומו האחרון "הרצל לילינבלום" יחד עם שותפיו משה לוי ואלי מגן, חוה אלברשטיין בהופעה אחרונה בסיבוב ההופעות שלה, מרגלית צנעני שתארח את הזוכה הטרי של הכוכב הבא תמיר גרינברג ומרינה מקסימיליאן שתארח לא אחר מאשר מרגי. את הפסטיבל יסגור המופע של הראפר טונה, כשאת הערב תפתח הזמרת אקו.

עוד יופיעו טאטרן, שלישיית שי מאסטרו, ענת פורט, רביעיית הפסנתר STAV בהנהגת סתיו אחאי, להקת פנחס ובניו, מעיין ליניק, רביעיית מתן קליין, שלישיית ניצן בר ושלישיית תום אורן והביג בנדGeorge & the Good Vibes. כמיטב המסורת של הפסטיבל, בחל מהלילות ייערכו אחרי המופעים ג'אמים במלון.

כרטיסים - שמחירם יחל ב-95 שקלים - ניתן לרכוש דרך אתר הפסטיבל, דרך טיקטמאסטר, או באמצעות *9964.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully