וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאניס מוריסט חושפת: "בגיל 15 נאנסתי, לקח לי שנים להודות שהייתי קורבן"

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 18:45

המוזיקאית הקנדית מאשימה בסרט דוקומנטרי חדש בשם "Jagged" כי גברים שקיימו איתה יחסי מין בגיל 15 למעשה אנסו אותה. "חשבתי תמיד שהסכמתי לקיים יחסי מין אבל אז הבנתי שהייתי בת 15. אף אחת לא מסכימה כשהיא בת 15. לקח לי שנים של טיפול כדי להבין שהייתי קורבן של אונס"

אלאניס בישראל/צילום: ניב אהרונסון

המוזיקאית הקנדית אלאניס מוריסט מאשימה בסרט דוקומנטרי חדש כי גברים שונים שיימו איתה יחסי מין בגיל 15 למעשה אנסו אותה.

בסרט, שנקרא "Jagged", חושפת מוריסט (47) כי לקח לה שנים ארוכות של טיפול פסיכולוגי כדי להודות בינה לבין עצמה שהיא הייתה קורבן של אונס.

"תמיד אמרתי לעצמי שהסכמתי לקיים יחסי מין, אבל אז נזכרתי 'היי, היית בת 15. אף אחת לא מסכימה כשהיא בת 15. עכשיו אני אומרת לעצמי 'כן, כולם פדופילים וזה היה אונס סטטוטורי (כלומר: יחסי מין מתחת לגיל ההסכמה)", אמרה מוריסט.

גיל ההסכמה בקנדה כיום הוא 16, אולם כשמוריסט הייתה נערה הוא עמד על 14. מוריסט לא נקבה בשמות של אלו שניצלו אותה מינית לכאורה, אך הבהירה כי אנשים בתעשייה דחו את כל הטענות שלה בעבר. "סיפרתי לכמה אנשים אבל זה נפל על אוזניים ערלות", סיפרה. מוריסט לא צפויה להגיע להקרנת הבכורה של הסרט בפסטיבל טורונטו, ככל הנראה בגלל מחלוקות עם יוצריו.

אלאניס מוריסט. Mark Davis, GettyImages
"זלזלו בי". מוריסט/GettyImages, Mark Davis

הסרט מתמקד באלבום המופת Jagged Little Pill של המוזיקאית הקנדית שיצא בשנת 1995 ובסיבוב ההופעות שבא בעקבותיו. האלבום נחשב למצליח ביותר של מוריסט ועד כה הוא מכר כ-33 מיליון עותקים ברחבי העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully