וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים, מוזיקה ופעילויות לילדים: המלצות לבילוי בחול המועד סוכות

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 14:49

פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל המוזיקה בראשון לציון ופסטיבל ירון בתיאטרון אורנה פורת: קבלו את ההמלצות הכי שוות לבילוי משפחתי בחול המועד סוכות

נתן גושן שר את "זה שלנו" בטקס קבלת הפנים של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד קורנליוס

פסטיבל הסרטים בחיפה

פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, שנוסד בשנת 1983, הוא אחד מפסטיבלי הקולנוע החשובים בישראל. גם השנה הוא יקרין עשרות סרטים במשך עשרה ימים בארבעה אולמות מבוקר ועד חצות. לצד ההקרנות, הוא יארח אירועי חוצות, מופעים והקרנות פתוחות. רוב סרטי הפסטיבל הינם זוכי פרסים ונבחרי הפסטיבלים החשובים בעולם. פסטיבל שאסור להחמיץ.

מתי? 19-28 בספטמבר

איפה? רחבי העיר חיפה

פסטיבל כרמל הבינלאומי ה-2 לקולנוע קצר

הפסטיבל יתקיים בזכרון יעקב ובמקביל גם בזירה הווירטואלית באתר הפסטיבל, ויארח למעלה מ- 110 סרטים מהארץ ומהעולם, שיתחרו בקטגוריות נושאות פרסים: עלילתי, דוקו ואנימציה. הקרנות הסרטים, חלקם בהקרנת בכורה, תיערכנה במלון אלמא וגם במוזיאון העליה הראשונה, בחצרות האיכרים המשוחזרות, במדרחוב הציורי של זכרון יעקב, כולל מתחם VR ייעודי לסרטי מציאות מדומה. אורכו של כל סרט נע בין דקה אחת לבין 35 דקות מקסימום, ובפסטיבל יוצגו סך של 25 שעות תוכן מקורי, ביניהן סרטים מכל העולם. ההשתתפות ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש דרך אתר הפסטיבל.

מתי? 21-24 בספטמבר

איפה? זכרון יעקב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי באשדוד

הפסטיבל, שיתקיים בחול המועד סוכות זו השנה השישית, יציע רשימה ארוכה של מופעים והפקות מקור. בין המופעים בפסטיבל: "שימי תבורי מארח" בהשתתפות: אביבה אבידן, אדם וננסי ברנדס; "השיר שלנו" - דוד קריבושי וקובי אושרת במופע עם השירים הגדולים שכתבו - בהשתתפות ששי קשת ולהקת חלב ודבש; "סוכת שלום" -תזמורת אלמוגרביה עם זיו יחזקאל בקונצרט רב משתתפים המשלב מוזיקה מסורתית מרוקאית, מצרית וארץ ישראלית; "לה בוהם" - מופע מחווה לשארל אזנבור בהנחיית יורם רותם, ועוד ועוד.

מתי? 22-29 בספטמבר

איפה? רחבי אשדוד

מחול בחוץ

במהלך חג הסוכות, מרכז סוזן דלל מציע לציבור הרחב אירוע מהנה וחינמי לכל המשפחה: "מחול בחוץ" - התוכנית המקצועית למחול במרחב הציבורי של מרכז סוזן דלל. הרקדנים יופיעו באוויר הפתוח עם עבודות מאת נועה צוק ואהד פישוף, אורלי פורטל ולוטם רגב. ההופעות מתאימות לקהל הרחב, למבוגרים ולילדים ויתקיימו ברחבה המקורה של מרכז סוזן דלל בתל אביב.

מתי? 25.9 בשעות 16:15, 18:15, 20:15

איפה? סוזן דלל, תל אביב

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר

פסטיבל התיאטרון הייחודי חוזר לאולמות האבירים ולמרחב הציבורי של עכו, בהתאם להוראות משרד הבריאות, לאחר שבשנה שעברה התקיים במתכונת וירטואלית בעקבות משבר הקורונה. בפסטיבל יופיעו מאות שחקנים ופרפורמרים, שיעלו עשרות מופעי תיאטרון, הצגות רחוב ומופעים חדשים.

מתי? 21-24 בספטמבר

איפה? רחבי עכו

TOYZZZ פסטיבל עכו. אושרי כהן הפקות,
אחת ההצגות שיעלו בפסטיבל/אושרי כהן הפקות

פסטיבל "שירת האושפיזין"

הפסטיבל יתקיים בסוכות זו השנה השלישית ויציין השנה את השקת מרכז חיים גורי לתרבות בבית הקונפדרציה בירושלים. הפסטיבל בניהולו האמנותי של בנימין שבילי יציג במהלך ארבעה ימים קולות שונים מן הספרות העולמית והישראלית. בין היתר יעלו מחוות לחיים גורי, לאונרד כהן, פרידריך ניטשה, נאזים חיכמת, ג'לאלדין רוּמי, קוסטנדינוס קוואפיס, אלזה לסקר שילר וישראל פנקס.

מתי? 22-26 בספטמבר

איפה? בית הקונפדרציה בירושלים

מופע דואטים

מרכז סוזן דלל יוצא במופע חדש של דואטים, במהלכו יציגו את יצירותיהם חמישה כוריאוגרפים אשר עבדו בשיתוף פעולה עם אמנים מתחומים שונים. חמשת הדואטים יוצגו במופע בכורה בן כ-50 דקות בפני הקהל הרחב וכן בפני ועדה אמנותית.

מתי? 25.9 - בשעות 17:00, 19:00 ו-21:00

איפה? סוזן דלל, תל אביב

פסטיבל ראשון לציון

אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בישראל יוצא לדרך זו השנה ה-33 עם תכנית אמנותית מפוארת. בין השאר יתקיים מופע ענק לנתן גושן שבו יארח את ישי ריבו ואמיר דדון; תיסלם יציינו 40 שנה ל"רדיו חזק" המיתולוגי; מופע מחווה לאושיק לוי לציון 60 שנות יצירה שבו יתארחו אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, גלי עטרי ורבקה מיכאלי; מארינה מקסימיליאן תארח לראשונה את שמעון בוסקילה; יוני רכטר יארח את שלומי שבן, קרן פלס תארח את עברי לידר - ועוד ועוד.

מתי? 21-25 בספטמבר

איפה? אמפי לייב פארק והיכל התרבות בראשון לציון

לונדע מסביב לעולם

המוזיאון הבאר שבעי יארח בסוכות פעילות בשם "לונדע מסביב לעולם" במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות: משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, כל ילד יקבל דרכון אישי, החוקרים הצעירים יעברו סדנאות יצירה וכו' וכו'.

מתי? 21-29 בספטמבר

איפה? מוזיאון 'לונדע', באר שבע

פסטיבל ירון

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער יקיים זו השנה ה-21 את פסטיבל ירון (על שם הצנחן ירון ירושלמי) בחול המועד סוכות במוזיאון תל אביב לאמנות. בפסטיבל יציגו 24 הצגות לילדים ולכל המשפחה מתוך הרפרטואר העשיר של התיאטרון, ביניהן שתי הצגות בבכורה ושש הצגות חדשות. כמו כן, בימי הפסטיבל יתקיים הפנינג חוצות שהכניסה אליו חופשית.

מתי? 22-25 בספטמבר

איפה? מוזיאון תל אביב

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות החל כפרויקט ייחודי של שני יזמים מקרואטיה. הצלחתו הפכה עד מהרה לרשת המוזיאונים הפרטית הגדולה בעולם (המונה כיום 36 מוזיאונים ברחבי העולם) והוא נחשב לאחת מהאטרקציות הכי כיפיות שיש. המוזיאון מציג למעשה אשליות שגורמות למבקרים להטיל ספק בחושיהם. הוא כולל מראות, אשליות אופטיות, הולוגרמות, אשליות ריחוף ועוד ועוד.

מתי? כל יום כולל שבת מ-9:00 עד 21:00

איפה? מבנה 28 צפון נמל תל אביב

מוזיאון האשליות. יוסי צבקר, אתר רשמי
מוזיאון האשליות/אתר רשמי, יוסי צבקר

פארק הדינוזאורים

אחרי שעשרות אלפים כבר ביקרו בפארק הענק בחודש אוגוסט, הוא ממשיך לפעול גם במהלך החגים ועד סוף החודש. תוכלו לראות שם מגוון דינוזאורים בשלל גדלים וללמוד על מה היה בעולם לפני כך וכך מיליוני שנים.

מתי? עד סוף ספטמבר

איפה? פארק הירקון תל אביב

פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית

הפסטיבל יחגוג במשך שלושה ימים אשר יוקדשו לשלושה גיבורי תרבות ישראלים: יום רביעי 22.9 יוקדש לטרובדור הרוק הישראלי אהוד בנאי עם מופע של המוזיקאי האדיר; יום חמישי 23.9 יוקדש ללהקת הנח"ל עם מופע בהשתתפות רבים מכוכבי להקות הנח"ל לאורך השנים, ביניהם ששי קשת, טוביה צפיר, אלון אולארצ'יק, דפנה דקל, שולה חן, אופירה גלוסקא, גבי עמרני, אפרים שמיר ועוד. ביום ראשון 26.9 יתקיים מופע מקור חגיגי וחד פעמי שכל כולו שירים שיצר המוזיקאי הענק יצחק קלפטר. לאורך כל היום יתקיימו פעילויות הקשורות ביצירתו ובערב מופע מחווה מקורי, "צליל מכוון" עם מיטב זמרי ישראל אשר יבצעו ביצועים מקוריים לשיריו של קלפטר. בין המבצעים: אלון אולארצ'יק, אסף אמדורסקי, אפרת גוש, אריק סיני, דנה ברגר, יהלי סובול, פיטר רוט.

מתי? 22, 23, 26 בספטמבר

איפה? בנימינה

פוטומנטה

מוזיאון ארץ ישראל שבתל אביב מציג לראשונה את הפוטומנטה - תערוכת צילום רחבת היקף, שתערך מעתה אחת לחמש שנים, ואשר מציגה מבטים שונים של צלמים ותצלומים מארצות הים התיכון. התערוכה המוצגת ברחבי המוזיאון - בגלריות, בביתנים השונים ובגן הארכאולוגי - נפרסת כמפת ים או כרשת דייגים. אתריה השונים של התערוכה משמשים למבקרים בה כערי נמל וסדרות התצלומים המוצגות בתערוכה משתלבות עם האוצרות הארכיאולוגים וההיסטוריים של המוזיאון.

מתי? מ-21 בספטמבר

איפה? מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully