וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפלתי חזק": לירון ויצמן הודיעה כי קרסה ולכן היא בהפסקה מהמסך

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 11:07

מגישת הטלוויזיה ומנחת "אקס פקטור" ו"האח הגדול" הודיעה באינסטגרם כי היא מתמודדת עם פציעה בגלל עבודה קשה ולפיכך לוקחת הפסקה: "כשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים. אני בעצירת חירום כרגע, וכנראה שזה ייקח קצת זמן עד שאשוב לכביש המהיר"

ג'קו אייזנברג מודח מבית "האח הגדול"/רשת 13

מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן פרסמה אמש (שבת) פוסט באינסטגרם שבו הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהמסך בעקבות בעיה רפואית. ויצמן כתבה כי היא עבדה קשה בחודשים האחרונים כשהנחתה במקביל גם את "האח הגדול" וגם את "אקס פקטור", דבר שהוביל לקריסתה. "נפלתי ונפלתי חזק. אני בעצירת חירום כרגע, וכנראה שזה ייקח קצת זמן עד שאשוב לכביש המהיר", כתבה. מי שהוזעק למלא את מקומה בחצי גמר "אקס פקטור" הוא גיא זו-ארץ.

"בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנת להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקוהולית. לכן, גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם. זה הזמן שלי, זה הזמן להכות על הברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה".

לירון ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
הרכבת כבר יצאה. ויצמן/צילום מסך, אינסטגרם

ויצמן סיפרה כי היא ניסתה להספיק הכול, כולל לבלות עם בנותיה: "ניסיתי להספיק ולדחוס ולצאת ולבלות ולהיות ולהספיק. ואז זה קרה. נפצעתי. עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית. כולם אמרו שאני חייבת לנוח. אבל עכשיו?! לנוח?! הרכבת כבר יצאה. אי אפשר לעצור. כך נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי. עבדתי, חייכתי, התלבשתי, מדדתי, צחקתי, נסעתי, עברתי לסניקרס, וכשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים וכשהם כבר לא עזרו אז קצת יותר חזקים, שרק לא ירגישו. ובלילה בכיתי לסמיצ'י ואמרתי לעצמי שבספטמבר הכל ייגמר".

בסיום הפוסט כתבה: "לא הבנתי אז שבספטמבר הכל רק יתחיל - השיקום שלי, וההצלה שלי מעצמי. אני עוד לא בשלב הסיכומים והמסקנות כי אני ממש עוד בלב האירוע, אבל רק אתן לכם טיפ קטן באהבה ממני: כשאתם מרגישים שהמנוע שלכם הלך, והגוף מסמן לעצור, אל תתעלמו. תהיו טובים לעצמכם. תורידו הילוך, תעצרו בצד. ואם במקום זה, תעבירו להילוך חמישי, אל תהיו מופתעים כשתגיע ההתרסקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully