וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת: נטפליקס החליטה לבטל את "פגע וברח"

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 8:10

למרות הפופולריות שלה והביקורות הטובות שקיבלה, הסדרה "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף לא תמשיך לעונה שנייה. באתר "דדליין" האמריקני נכתב כי הסיבה לביטול היא עלויות ההפקה הגבוהות

טריילר לסדרה "פגע וברח"/נטפליקס

אכזבה לליאור רז ואבי יששכרוף: למרות הפופולריות שלה והביקורות הטובות שקיבלה, נטפליקס החליטה שלא להמשיך עם הסדרה שלהם "פגע וברח" לעונה שנייה. לפי הדיווח באתר האמריקני דדליין, ההחלטה שלא להמשיך לעונה שנייה התקבלה לאור העלויות הגבוהות, בין השאר משום שההסדרה צולמה בשני מוקדים שונים - ארצות הברית וישראל. האתר ציין, לדוגמא, כי על מנת להפיק את תשעת הפרקים של העונה הראשונה נדרשו שלוש שנים.

סיפור הסדרה עוסק בשגב (ליאור רז), לוחם לשעבר שאשתו האמריקנית נהרגת בתאונת פגע וברח. עד מהרה הוא מגלה שזו לא הייתה תאונה כלל ויוצא לחקור את הנושא ולמצוא את האשמים. עוד מככבים בסדרה גל תורן, מורן רוזנבלט, ליאור אשכנזי, והאמריקנים סאנה ליית'ן וגרג הנרי.

פגע וברח, ליאור רז. נטפליקס,
אכזבה. "פגע וברח"/נטפליקס

הסדרה אף דורגה גבוה בנתוני הצפייה של נטפליקס. על פי האתר Flix Patrol, שמנטר את הדירוגים ברשימת הסדרות הפופולריות של נטפליקס (ושירותי סטרימינג נוספים) בכל מדינה, "פגע וברח" נכנסה לרשימת עשרת התכנים הפופולריים ב-66 מדינות (מתוך 190 שבהן נטפליקס זמינה). לאורך השבוע הראשון היא כבשה את הפסגה בארצות כמו בריטניה, אירלנד, דנמרק, שוודיה, הולנד, ספרד, לוקסמבורג, הונגריה, רומניה, פולין, רוסיה, אוקראינה, ארגנטינה, צ'כיה, קפריסין, יוון, מלטה, ניו זילנד, הודו, ג'מייקה, טורקיה, לבנון, מרוקו, עומאן, ערב הסעודית, איחוד האמירויות וניגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully