וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן וילי גרסון (סטנפורד מ"סקס והעיר הגדולה") הלך לעולמו בגיל 57

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 8:19

השחקן, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כחבר הטוב הגיי של קארי ברדשאו ב"סקס והעיר הגדולה", הלך לעולמו לאחר מאבק בסרטן. סינת'יה ניקסון, שגילמה את מירנדה, ספדה לו: "אני כל כך עצובה. כולם אהבו אותו ונהנו לעבוד איתו"

ג'ייסון לואיס מ"סקס והעיר הגדולה" תועד אחרי שירה בחתולים/אינסטגרם

השחקן וילי גרסון, שהתפרסם בעיקר בזכות תפקידו כחבר הטוב הגיי של קארי ברדשאו (שרה ג'סיקה פרקר) ב"סקס והעיר הגדולה", הלך לעולמו בגיל 57 לאחר מאבק במחלת הסרטן. גרסון השתתף בכל שש העונות של הסדרה המצליחה ואף כיכב בשני סרטי ההמשך. גרסון הותיר אחריו בן בשם נת'ן.

בנו נת'ן ספד לו באינסטגרם: "אני אוהב אותך כל כך, אבא. נוח על משכבך בשלום. אני כל כך מאושר שיכולת לחלוק את ההרפתקאות שלך איתי". השחקן בן סטילר כתב בטוויטר כי הוא שולח אהבה לבנו של וילי, נת'ן. "אבא שלך היה חזק ומוערך בקרב עמיתיו השחקנים. אני אסיר תודה על כך שהכרתי אותו. הוא גם היה מצחיק מאוד".

השחקנית סינת'יה ניקסון, שגילמה את מירנדה ב"סקס והעיר הגדולה" לצד גרסון, ספדה לו: "אני כל כך כל כך עצובה על מותו של גרסון. כולנו אהבו אותו ונהנינו לעבוד איתו. הוא היה באמת מצחיק על המסך כפי שהוא בחיים. הוא היה מקור של אור וחברות, פשוט מקצוען מוחלט - תמיד".

גרסון נולד בשנת 1964 להורים יהודים אמריקנים. לאורך שנות התשעים הוא כיכב בדרמת המשטרה הפופולרית "NYPD בלו" והופיע בתפקידי אורח בסדרות טלוויזיה רבות, ביניהן "חברים", "תיקים באפלה" ו"באפי קוטלת הערפדים". הוא כיכב גם במספר סרטי קולנוע, ביניהם "משתגעים על מרי" ו"להיות ג'ון מלקוביץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully