וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הג'יימס בונד שגילם שון קונרי היה בעצם אנס"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 12:36

קארי פוקונגה, במאי "לא זמן למות" הסרט החדש של ג'יימס בונד, אמר בריאיון כי אם בוחנים סצנה מתוך הסרט "כדור הרעם", הרי שבונד שגולם על ידי קונרי - הוא אנס. בסצנה מבקשת אישה מבונד לא לספר דבר-מה לבוסים שלה והוא משיב "יש מחיר לשתיקה" ואז כופה עליה יחסי מין

"הג'יימס בונד שגילם שון קונרי היה למעשה אנס" - כך אמר קארי פוקונגה, במאי "לא זמן למות", הסרט החדש של ג'יימס בונד שצפוי לצאת בשבוע הבא לאקרנים.

בריאיון שהעניק ל"הוליווד ריפורטר" האמריקני, התייחס פוקונגה לסרט "כדור הרעם" משנת 1965, הסרט הרביעי בסדרת סרטי הריגול ג'יימס בונד, ובעיקר לסצנה מתוכו שבה בונד נתקל בעובדת בסאונה. הוא מנשק אותה בניגוד לרצונה ולאחר מכן היא מבקשת ממנו לא לספר לבוסים שלה דבר-מה, אחרת היא תאבד את עבודתה, והוא בתגובה משיב: "ובכן, אני מניח שיש מחיר לשתיקה שלי". היא משיבה לו: "אתה לא מתכוון... אוי לא!", אך בונד עונה: "אוי כן" ואז דוחף אותה לאחור, מסיר את בגדיה ומקיים עמה יחסי מין.

"היא אמרה לו 'לא לא לא', והוא ענה לה 'כן כן כן'. זה לא היה עובר היום בחיים", אמר פוקונגה.

ג'יימס בונד שון קונרי. יוטיוב, צילום מסך
כן, כן , כן. בונד ואישה/צילום מסך, יוטיוב

במהלך השנים, סרטי בונד צברו מעל 7 מיליארד דולרים בקופות העולם. סביר להניח שהסרט החדש בסדרה, שיבויים כאמור על ידי קארי פוקונגה, יוסיפו למיתולוגיה הזו מעריצים ומעריצות חדשים. שון קונרי, השחקן הראשון שנכנס לעורו של הסוכן המיוחד, הלך לעולמו בשנה שעברה בגיל 91. הסרט "לא זמן למות" שיעלה בשבוע הבא אמור להיות האחרון של דניאל קרייג כבונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully