וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "טהרן" מועמדת בקטגוריית הדרמה בפרס האמי הבינלאומי

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 17:35

הצלחה נוספת לסדרה "טהרן" של כאן 11: היא מועמדת בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי, המוענק להפקות זרות, שיתקיים ב-22 בנובמבר בניו יורק. גם השחקן רועי ניק מועמד לאמי הבינלאומי בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"נורמלי" של הוט

פרומו "טהרן" עונה 1 פרק שמיני ואחרון/כאן 11

הסדרה המצליחה "טהרן" של כאן 11 מועמדת בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר בפרס האמי הבינלאומי, המוענק להפקות זרות. הפרסים יוענקו בטקס שיתקיים ב-22 בנובמבר בניו יורק. במקביל, גם השחקן רועי ניק מועמד לאמי הבינלאומי בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "נורמלי" של הוט.

4 ימים אחרי טקס האמי, הוכרזו לפני זמן קצר בארצות הברית המועמדים לטקס פרסי האמי הבין-לאומי, שמוענק להפקות זרות. ורועי ניק שלנו מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "נורמלי" של רשת הכבלים הוט. הפרסים יוענקו בטקס שיתקיים ב22 בנובמבר בניו יורק בהצלחה מחזיקים אצבעות

את דרמת הריגול ביים דני סירקין, כתבו משה זונדר ועמרי שנהר, ויצרו משה זונדר, מאור כהן ודנה עדן, שגם הפיקה עם שולה שפיגל ו- Paperplane Productions. בעונתה הראשונה, שהחלה לשידור ביוני 2020, כיכבו ניב סולטן, מנשה נוי, לירז צ'רכי, שון טאוב ונוויד נגהבאן. הסדרה עוקבת אחרי סוכנת מוסד והאקרית מחשבים בשם תמר רביניאן שנשלחת לטהרן כדי למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. הסדרה צולמה באתונה שביוון, בעקבות תחושת יוצריה שהעיר דומה לטהרן.

ניב סולטן מתוך הסדרה "טהרן" של כאן 11. באדיבות כאן 11,
ניב סולטן בסדרה "טהרן"/באדיבות כאן 11

הסדרה, שהופצה מחוץ לישראל על ידי חברת Cineflix הקנדית, נמכרה לאפל טיוי פלוס בשווי של כ-1.5 מיליון דולר לפרק, לפי הערכות שפורסמו. בימים אלה מצולמת עונתה השנייה של הסדרה, בה תשתתף גלן קלוז, והיא אמורה לעלות במהלך שנת 2022. גם בעונה השנייה תככב ניב סולטן בדמותה של סוכנת המוסד.

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, בתחילת השנה פרסמה הפקת "טהרן" קול קורא לניצבים דוברי פרסית בפורום ישראלי של יוצאי איראן בפייסבוק - וקיבלה כאלף פניות. לשם השוואה: לפני העונה הראשונה ובטרם המכירה לאפל, קול קורא דומה זכה למענה מכ-50 דוברי פרסית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully