וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל עכו הגיע לסיומו, "TOYZZZZ" זכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 13:52

בפרס השחקן הטוב ביותר זכה נועם רובינשטיין על תפקידו ב"קרוי: מעבר ליש ואין", ובפרס השחקנית זכתה רחלי פנחס על תפקידה ב"רצח בהסכמה". רובינשטיין ועודד הירש קטפו את פרס הבימוי על "קרוי: מעבר ליש ואין". ראש העירייה: "אנו כבר עם הפנים לשנה הבאה"

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון הגיע לסיומו זו השנה ה-42 אחרי שאלפי בני אדם הגיעו לצפות בהצגות. ההצגה הזוכה היא "TOYZZZZ" של אור מרין. ההצגה הזו קטפה פרסים נוספים - פרס העיצוב, פרס התנועה וציון לשבח למוזיקה. בפרס השחקן הטוב ביותר זכה נועם רובינשטיין על תפקידו ב"קרוי: מעבר ליש ואין", ובפרס השחקנית זכתה רחלי פנחס על תפקידה ב"רצח בהסכמה". רובינשטיין ועודד הירש קטפו את פרס הבימוי על "קרוי: מעבר ליש ואין". רובינשטיין ויונתן לוי קטפו את פרס הכתיבה על אותה הצגה.

הפסטיבל נפתח בערב חגיגי במעמד שר החקלאות עודד פורר. שר התרבות חילי טרופר הגיע ביום חמישי להיפגש עם האמנים ולצפות בכמה הצגות. הפסטיבל חזר השנה לאולמות האבירים ולמרחב הציבורי של העיר העתיקה עכו לאחר שבשנה שעברה התקיים במתכונת וירטואלית בעקבות משבר הקורונה.

ההצגה טויז פסטיבל עכו. יוהאן שגב,
הזוכה. ההצגה טויז/יוהאן שגב

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מסר: "הצלחת הפסטיבל גם בשנה זו, לאחר שנה לא פשוטה בצל משבר הקורונה, מוכיחה לנו כי עולם התרבות חוזר לחיינו אט אט. שמחתי לראות את אזרחי ישראל מכל קצוות הארץ מגיעים ונהנים מהצגות התיאטרון, מופעי החוצות והופעות האורח. אין לי ספק שהפסטיבל מהווה אבן דרך חשובה בחזרת עולם התרבות לשגרה המבורכת. אנו כבר עם הפנים לפסטיבל בשנה הבאה".

ליזו אוחיון, מנכ"לית פסטיבל עכו: "הפסטיבל רשם בשנה זו הצלחה מרשימה. בין עשרות הצגות סולד אאוט ועד להמונים שהגיעו לפקוד את אירועי החוצות והופעות האורח שמחנו לראות את ענף התרבות בעיר עכו זוכה להצלחה מרהיבה. הפסטיבל השנה כלל הצגות ומופעים מכל הז'אנרים בזכות היוצרות והיוצרים המוכשרים שלקחו חלק בשנה זו".

שלום שמואלוב, המנהל האומנותי: "הפסטיבל השנה חזר למתכונת פיזית לאחר שבשנה שעברה התקיים באופן דיגיטלי. בין מאות ההצגות שהוגשו לתחרות בחרנו בקפידה את 8 הטובות ביותר והתוצאות נראו בשטח. הבמאים, היוצרים, השחקנים וכל העוסקים במלאכת ההצגות הוכיחו שעולם התאטרון עודנו כאן ועוד ימשיך לפרוח ולשגשג. אני שמח על הזכות לקחת חלק כה מהותי בפסטיבל עכו בארבע השנים האחרונות ומודה לכל אחד שהתלווה אליי בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully