וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה 40 שנה: הסרט "לשחרר את שולי" מכר יותר ממיליון כרטיסים

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 14:58

"לשחרר את שולי" של שלישיית "מה קשור" כבש את המקום הרביעי בטבלת 10 הסרטים הישראלים הגדולים של כל הזמנים, כשלפניו הקלאסיקות "סאלח שבתי", "קזבלן" ו"אסקימו לימון". עם כניסתו לטבלה הוא דחק למקום החמישי את "שתי אצבעות מצידון"

שיר הנושא "לשחרר את שולי"/יחצ

הישג אדיר: "לשחרר את שולי", סרטם הראשון של שלישיית "מה קשור", מכר יותר ממיליון כרטיסים בתוך כשלושה חודשים - כך נמסר היום (ראשון) מהפקת הסרט. הסרט יצא ב-1 ביולי בהפקת ובהפצת "סרטי יונייטד קינג" ומאז שבר כמעט כל שיא אפשרי בקולנוע הישראלי. היום, לראשונה מזה 40 שנה הוא מכר מיליון כרטיסים לסרט ישראלי.

"לשחרר את שולי" כבש בכך את המקום הרביעי בטבלת 10 הסרטים הישראלים הגדולים של כל הזמנים, כשלפניו הקלאסיקות "סאלח שבתי", "קזבלן" ו"אסקימו לימון". עם כניסתו לטבלה הוא דחק למקום החמישי את "שתי אצבעות מצידון", שהוא הסרט הישראלי האחרון שנכנס לטבלת 10 הגדולים בשנת 1986.

מפיק ומפיץ הסרט, משה אדרי, מסר: "'לשחרר את שולי' מבטא את הרצון של הישראלים לצאת ולצחוק, להינות מקולנוע ישראלי מקורי ומהנה. אני רוצה להודות לשלישייה המופלאה על השותפות שהובילה להישג האדיר".

לשחרר את שולי. אייל רפאלוב,
הישג היסטורי. לשחרר את שולי/אייל רפאלוב

הסרט בבימויו של בן בכר מספר את סיפורם של אביהו (ציון ברוך), נתי (שלום מיכאלשווילי) ובצלאל (אסי ישראלוף), שלושה ישראלים מזדקנים ממוצא תימני, שטסים לקולומביה לשחרר את הבן החטוף של אביהו, שולי (דוד שאול).

  • עוד באותו נושא:
  • מה קשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully