וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגוף הכריז מלחמה": קרן פלס מוציאה שיר חדש ומדברת על המשבר הבריאותי

29.9.2021 / 10:01

המוזיקאית מוציאה הבוקר את "ימים אחרים", סינגל חדש מתוך הפרויקט "שקופים 2" שאותו כתבה והלחינה. "ימים אחרים" הוא השני בפרויקט "שקופים 2", אחרי "אין סוף ללילה". פלס: "מתוך מגבלה וכאב נולדות תעצומות נפש. זאת היצירה הכי קרובה וחשופה שלי"

המוזיקאית קרן פלס מוציאה הבוקר (רביעי) את "ימים אחרים", סינגל חדש מתוך הפרויקט "שקופים 2" שאותו כתבה והלחינה. "ימים אחרים" הוא השני בפרויקט "שקופים 2", אחרי "אין סוף ללילה" אותו קרן שרה ללא משתתפים נוספים. הקליפ צולם אף הוא בפארוס שביוון כהמשך לקליפ הקודם, עם אותו במאי לבנוני שקרן הכירה באי וחברה אליו ליצירה.

"לא מזמן סיימתי הופעה והתחיל סרט", מסרה פלס. "חודש על הגב בלי יכולת להרים את הראש. הגוף הכריז מלחמה. בזמן האשפוז שלי נועם והילדים היו ביוון וכשהשתחררתי טסתי אליהם עם כל הכאבים, מתוך אמונה שהחיבוק המשפחתי בתוך השקט ירפא הכל. צילמנו את 'ימים אחרים' בימים רבים של שכיבה על הגב. ראיתי את הנופים המתחלפים של עננים בשמים בזמן שנועם נלחם בגלים אחרים. מתוך מגבלה וכאב נולדות תעצומות נפש. זאת היצירה הכי קרובה וחשופה שלי ואני רוצה לשלוח אותה החוצה עם חיוך. להאמין בחיים שחזקים מהכל ולחיות את היום - ליום שחלף אין מחיר".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully