וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שנה בלעדיו: אהוד בנאי, מאור כהן והילה רוח יצדיעו ליוסי אלפנט

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:15

אלפנט, אגדת רוק ישראלי שאחראי לקלאסיקות כמו "איך כש" ו"סדר יום", השתתף באופרת הרוק מאמי והפיק את אהוד בנאי והפליטים והחברים של נטאשה, הלך לעולמו בגיל 32 מדום לב בספטמבר 1991. ערב מחווה רווי המשתתפים שיוקדש לו יתקיים בעוד כשבועיים במועדון ה-B-SIDE בתל אביב

מופע מיוחד, בהשתתפות אמנים רבים, ייערך בעוד כשבועיים במלאת 30 שנה למותו של אגדת הרוק הישראלי יוסי אלפנט - כך הוכרז היום (רביעי). מופע המחווה יתקיים במועדון ה-B-SIDE בתל אביב ביום שלישי, 12 באוקטובר 2021, בשעה 21:00 בערב, תחת הכותרת "הזמן נוסע" - מילים הלקוחות מפזמון השיר "סטארטר", שאלפנט כתב ואהוד בנאי, חברו ושותפו המוזיקלי בעבר, הלחין והקליט באלבומו "ענה לי".

יוסי אלפנט. חגית מור,
כבר 30 שנה בלעדיו. אלפנט/חגית מור

הגיטריסט והמפיק זכור כמנהיג להקה רטורית ("סדר יום"), כמשתתף דומיננטי מאוד בלהקת הפליטים של אהוד בנאי ובאופרת הרוק מאמי, וכמפיק המוזיקלי של "שינויים בהרגלי הצריחה" של החברים של נטאשה ושל "לגמרי לא שקטים" של ורד קלפטר. הוא מת בגיל 32 בלבד, לאחר שלקה בדום לב לאחר הופעה במועדון הלוגוס בספטמבר 1991.

ערב המחווה, בניהול המוזיקלי של גיל סמטנה (שותפו של אלפנט ללהקת הפליטים) ובניהול אמנותי של נעמי גולדנר ודרור נחום (מיוצרי הסרט "חייב לזוז" על אהוד בנאי והפליטים), יכלול הופעות לצד הקרנות סרטי ארכיון, וישתתפו בו אהוד בנאי, אלישע בנאי, ג'נגו, החברים של נטאשה, הילה רוח, ורד קלפטר, זוהר גינזבורג, ההרכב טריפולי (ערן צור, שלומי ברכה ודני מקוב), יאיר לוי, יהלי סובול, מאור כהן, מוטי ביקובסקי, נעם רותם, סטלה גוט, רוקפור ותמר אפק. כרטיסים, בעלות של 159 שקלים, ניתן לרכוש באתר EVENTIM.CO.IL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully