וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסדס בנד, חוה אלברשטיין ופסטיבל מחול: 5 המלצות לסוף ספטמבר

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 0:45

מרסדס בנד יגיעו להופיע במתחם קו רקיע, חוה אלברשטיין תשתף פעולה עם האופרה הישראלית ועם תזמורת ירושלים מזרח ומערב - ועוד המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

מרסדס בנד בהופעה

עם תום החגים, להקת הפאנק-רוק הכי מגניבה בישראל מגיעה למופע מיוחד שבו תנגב את מיטב להיטיה ובכך תרכך עבור כולנו את החזרה לשגרה.

מתי? 2 באוקטובר

איפה? מתחם קו רקיע, פארק אריאל שרון

משירי ארץ אהבתי

המופע, שמתקיים במסגרת סדרת מזרח-מערב של האופרה הישראלית, הוא למעשה סוג של התגשמות חלום משותף של המוזיקאית הענקית חוה אלברשטיין ושל מאסטרו תום כהן. הם חלמו לערוך קונצרט מיוחד באופרה הישראלית עם היצירות של גדולי המלחינים שעלו ארצה מאירופה בעיבודים חדשים בסגנון ים תיכוני. המופע מתקיים בהשתתפות תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של כהן והוא המופע הפותח את עונת המוזיקה באופרה הישראלית בסדרה "מזרח ומערב".

מתי? 4 באוקטובר

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל אביב

מיפו עד אגריפס

פסטיבל המחול מתקיים זו השנה השמינית והפעם הוא מציג שני מופעים בינלאומיים, סיור כוריאוגרפי בשוק מחנה יהודה בהנחיית דמותה של ג'קי קנדי ועוד הפתעות. ייחודו של הפסטיבל מיוזמתה של קבוצת ק.ט.מ.ו.ן, הוא בחללים הבלתי שגרתיים בהן מוצגות העבודות. הקבוצה פועלת מתוך הכרה שמחול מאפשר מפגשים בלתי אמצעיים וחוויות משותפות, דרכם ניתן להניע שינוים חברתיים ולתווך בין קהילות שונות.

מתי? 5-7 באוקטובר

איפה? רחבי ירושלים

מחווה ללהקת קווין

להקת רוקוויל תגיע לאמפי עומר למופע מחווה מיוחד ללהקת קווין, והפעם בליווי ובשיתוף הסינפונייטה הישראלית באר שבע.

מתי? 5 באוקטובר

איפה? אמפי עומר

אגם של מוזיקה

אנסמבל מיתר בניצוחו של יובל צורן יקדיש ערב מיוחד וחד פעמי ליצירותיו החדשות של המלחין אוררם אגם, אותן כתב בהשראת אביו, האמן יעקב אגם. בקונצרט יעלו שתי יצירות: "נשמה יתרה" המוקדשת לאימו כלילה אגם ו"תשע" המוקדשת לאביו יעקב אגם.

מתי? 4 באוקטובר

איפה? אולם רקנאטי, מוזיאון תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • מרסדס בנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully