וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב גדג' חושף: "ההתמכרות לסמים גרמה לי להתקפים פסיכוטיים"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 16:50

נדב גדג', שגילה לפני חצי שנה כי עבר התקף פסיכוטי, אומר בריאיון לאיריס קול ב-103FM שישודר הערב: "היום אני בסדר גמור, טיפול רפואי מאזן אותי. מה שגרם לי למאניה דיפרסיה ולהתקפים הפסיכוטיים היה ההתמכרות שלי לגראס. אני 'נקי' כבר איזה חצי שנה""

נדב גדג'. יח"צ,
"מה שגרם לי להיחשף למאניה דיפרסיה ולהתקפים הפסיכוטיים היה ההתמכרות שלי לגראס". נדב גדג'/יח"צ

נדב גדג', זוכה העונה השנייה של "הכוכב הבא" ומי שייצג את ישראל באירוויזיון 2015, גילה לפני חצי שנה בריאיון לידיעות אחרונות, כי במאי 2019, בסט צילומים לסרט הישראלי "פול גז" בבימוי קובי מחט, בים המלח, עבר לדבריו התקף פסיכוטי מול הצוות והשחקנים, וכי התאשפז בבית חולים פסיכיאטרי.

"האמת היא שהיום אני בסדר גמור", אומר גדג' בריאיון לאיריס קול ב-103fm, שישודר הערב (רביעי), "אני מקבל טיפול תרופתי שעוזר לי מאוד ומאזן אותי, אני מבסוט עליו. תכלס שנתיים לא הייתי מודע לעצמי. חשבתי שאין לי בעיה. אבל מה שגרם לי להיחשף למאניה דיפרסיה ולהתקפים הפסיכוטיים היה ההתמכרות שלי לגראס. אני 'נקי' כבר איזה חצי שנה, אם לא יותר. זה מה שעורר אצלי את הפסיכוזה. חשבתי שגראס זה עוד משהו רגיל ולא איזה סם מטורף. לקח לי זמן להבין שזה משפיע עליי לרעה. עברתי כמה אפיזודות פסיכוטיות, אבל עברתי את זה לגמרי".

גדג' אמר על הריאיון שהתקיים איתו בידיעות: "כשפרסמו את הכתבה עדיין לא הייתי במצב רגיל, לא הייתי בשיא שפיותי. בוא נגיד שהרבה דברים שנאמרו בכתבה הם לא בהכרח נכונים. לא ידעתי את כל הנתונים על המשפחה שלי ודברים כאלה, אבל זהו, עברתי את זה".

איריס קול אמרה לגדג' כי התרגשה מאוד כשחשף את מה שעבר עליו, על רקע חוויה דומה שלה. "לפני שנה בערך, אני יצאתי עם סיפור אישי שלי, חשפתי את העובדה שהייתי באפיזודה פסיכוטית איזושהי תקופה", אמרה קול לגדג'. "הוצאתי ספר שירה בעקבות הדבר הזה. האמת שיצאתי מזה, השמיים לא נפלו ולא קרה שום דבר. למרות שהתלבטתי, לא ידעתי למה לצפות ומה תהיה התגובה. ואיזושהי תקופה אחרי זה אתה יצאת עם הסיפור שלך ואני נורא נורא התרגשתי, כי אני באמת מכירה את ההתלבטות, וכמה שלא תספר אי אפשר להסביר את מה שעבר עלינו, את מה שרץ לנו בראש".

עוד אמרה קול: "יש הרבה סרבני טיפול, שמפחדים, שלא מודעים, שמאשימים את האחרים, שחושבים שהם רדופים. זה משנה חיים ללכת לטיפול ולתת אמון ברופא טוב, שמוצא לך את הדרך. הדרך היא לא פשוטה אבל לחזור לחיות במצב שפוי - זה תענוג גדול".

השיחה עם גדג' התקיימה בעקבות סינגל חדש שהוציא היום בשם "אוטו פלסטיק" אותו יצר עם איתי שמעוני, שי פינטו ונדב נאבי אהרוני. גדג' גילה כי לקראת החורף יוציא שיר חדש שהשתתף ביצירתו, שנקרא "משוגע". "הוא מדבר על כל האפיזודות הפסיכוטיות וכל הדברים האלה. יש לי חומרים לשירים מכל הסוגים. אני לא כל הזמן כותב על דברים שמחים, זה משתנה. העבודה באולפן היא דינמית. נוגעים בכמה שיותר דברים".

האזינו לקטע מהריאיון (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully