וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי ריבו, אמיר דדון ואברהם טל: צפו בביצועים הגדולים מפסטיבל ספיריט

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 14:58

בסופ"ש עלה לראשונה פסטיבל "ספיריט", אחיו הקטן של "רוק פתאל" האילתי, במלון לאונרדו קלאב והרודס בים המלח. בין היתר הופיעו רמי קליינשטיין, ישי ריבו ואברהם טל שאירחו זמרים נוספים - צפו בביצועים הנבחרים

בסופ"ש האחרון (30.9-2.10) נחגג לראשונה פסטיבל פתאל ספיריט בים המלח. במסגרת האירוע שנמשך יומיים וכלל גם פעילויות ספורטיביות, מסיבות בסוף כל ערב, קבלת שבת מוזיקלית ופינוקים נוספים, הופיעו רמי קליינשטיין, ישי ריבו ואברהם טל, שאירחו זמרים נוספים לדואטים מעניינים. אספנו בשבילכם כמה מהביצועים הגדולים.

בערב הראשון אירח ישי ריבו את אמיר דדון, שביצע יחד איתו את "לבחור נכון", "הלב שלי", "הנה ימים באים" ואת "ניצחת איתי הכל".

ישי ריבו מארח את אמיר דדון - "לבחור נכון"

לבחור נכון - ישי ריבו ואמיר דדון, פסטיבל ספיריט/עזרא לוי

ביום השני, בהופעת צהריים, קיבלנו מופע מרפרטואר להיטיו של רמי קליינשטיין, שאירח את יובל דיין למספר דואטים - בהם "תפוחים ותמרים", ו-"שרק תחייך".

רמי קליינשטיין מארח את יובל דיין - "רק תחייך"

רמי קליינשטיין ויובל דיין בפסטיבל ספיריט/עזרא לוי

אברהם טל - "אורות"

אברהם טל בפסטיבל ספיריט/עזרא לוי

המופע המרכזי היה של אברהם טל, ששר את הלהיטים "אין אני", "הזמן עושה את שלו", "הימים עוברים", "אורות", "מי לא יבוא", ועוד, וקלידן ההרכב, אלון רדעי, הצטרף אליו בשירה. "לקח לי זמן להבין אבל בסוף הבנתי. הכוח שלנו זה בטוב", אמר לפני שפצח בשיר "אלוהי", ואז ירד לקהל ורקד עם האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully