וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת טריפולי, פסטיבל המחול "צוללן": 6 המלצות לתחילת אוקטובר

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 9:39

הטריו של ערן צור, שלומי ברכה ודני מקוב מגיעים להופעה בצוללת הצהובה בירושלים, הפסנתרן הקלאסי החשוב יבגני קיסין מגיע למופע חד פעמי בישראל - ועוד כמה המלצות תרבותיות שחייבים לשים אליהן לב

"מי בא אחרינו"

ביום שבת צפוי להתקיים אירוע אמנות של המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית חולון בהשתתפות שורת אמנים מובילים (אהד פישוף, ישי אדר, יובל מנדלסון ועוד) אשר יציגו כ-20 מופעים, עבודות פרפורמנס, סאונד, וידאו ומדיומים מעורבים בעקבות האמן אורי קצנשטיין. באירוע יוצגו גם עבודות פילם מוקדמות של קצנשטיין מניו יורק וישראל, הנחשפות לראשונה מזה 40 שנה, יושק אלבום חדש מעבודות הסאונד של קצנשטיין לאורך השנים, הכולל קטעים ניסיוניים שלא נשמעו עד כה ויושק לראשונה פרס חדש לאמנות רב-תחומית בסך 70 אלף שקל.

מתי? מוצאי שבת, 9.10, החל מ-18:00 ועד חצות

איפה? המרכז לאמנות דיגיטלית - האמוראים 4 חולון

טריפולי בהופעה בירושלים

טריפולי - הטריו החדש והלוהט של ערן צור, שלומי ברכה ודני מקוב - מביא את השילוש הקדוש של גיטרה-בס-תופים אל הבמה במופע חדש לקראת צאת אלבומם. מי שצפה בהם מתעקש שזה נראה כאילו הם מנגנים יחד כבר שנים. ההרכב מנגן בהופעה חומרים חדשים של טריפולי לצד שירים שכל אחד כתב לאורך השנים, ויש ברוך השם הרבה כאלה.

מתי? 7 באוקטובר, 21:00

איפה? הצוללת הצהובה, ירושלים

פסטיבל 360 מעלות לתיאטרון במרחב

החל מיום שלישי ולמשך חמישה ימים יתקיים בעמק המצלבה בירושלים, בתלפיות ובמושבה היוונית פסטיבל 360 מעלות לתיאטרון במרחב. הפסטיבל, מיוזמתו של אדם יכין ותיאטרון האיל המרקד בשיתוף עיריית ירושלים, מציג שורה של מופעים תלויי מקום (site specific) שנוצרו במיוחד עבורו. כל מופעי הילדים בכניסה חופשית, מופעי המבוגרים בתשלום סמלי בלבד של בין 20 ל 40 ש"ח. לפרטים נוספים.

מתי? 12-16 באוקטובר

איפה? רחבי ירושלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הופעה של הפסנתרן יבגני קיסין

אחד הפסנתרנים הקלאסיים הבולטים והחשובים בעולם מגיע למופע חד פעמי בארץ לרגל יום הולדתו ה-50. כל ההכנסות מהקונצרט הן קודש למרכז למוזיקה ירושלים, לטיפוח מוזיקאים צעירים מצטיינים בישראל. ואם כבר תיקלעו לבנייני האומה, אפשר לקפוץ לביקור בתערוכת הצילומים "ירושלים שלי" של הצלם אביב יצחקי שבה מוצגים 22 צילומי שחור לבן היסטוריים של ירושלים בשנות השבעים והשמונים של המאה ה-20.

מתי? המופע של קיסין - ב-7 באוקטובר, התערוכה - מוצגת לקהל הרחב עד 22 במרץ בתיאום טלפוני מראש

איפה? בנייני האומה בירושלים

פסטיבל לב ישראלי

הפסטיבל משלב אמנים עם וללא צרכים מיוחדים והוא יתקיים השנה לראשונה באשדוד. הוא יציג למעלה מ-30 אירועי תרבות בשישה ימים. הפסטיבל נולד מתוך אמונה כי תרבות ואמנות מהוות גשר לחיבור בין אנשים ופלטפורמה ליצירת שוויון הזדמנויות. בין האירועים בפסטיבל: קונצרט של התזמורת האנדלוסית אשדוד עם להקת "שלווה", להקת הפיל הכחול במופע חדש, "ככה (לא) הולכים על במה", הצגת יחיד עטורת פרסים המבוססת על סיפורה של השחקנית מעין קילצ'בסקי, שנולדה עם שיתוק מוחין, ועוד ועוד. המופעים כולם מונגשים וחלקם אף מתורגמים לשפת הסימנים.

מתי? 10-15 באוקטובר

איפה? במוסדות התרבות ובמרחבים הקהילתיים ברחבי אשדוד

פסטיבל "צוללן"

פסטיבל צוללן הוא פסטיבל צעיר, ממובילי סצנת המחול בישראל. גם השנה יחשוף הפסטיבל את הקהל הישראלי בבכורה ליוצרי מחול ופרפורמנס עכשוויים ומובילים, אשר כובשים ממש ברגעים אלה את במות העולם וקוטפים פרסים, זאת לצד בכורות של יוצרים מובילים מישראל. הפסטיבל יתקיים ברחבי תל אביב ובת-ים.

מתי? 9-24 באוקטובר

איפה? רחבי תל אביב ובת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully