וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "משחק הדיונון" התארחו אצל ג'ימי פאלון: "אנשים התחברו למשחקי הילדים"

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 10:16

ארבעת כוכבי הסדרה מנטפליקס שמשגעת את העולם התארחו בתכניתו של ג'ימי פאלון ודיברו על הרגע שבו הם הבינו שהם סנסציה עולמית, סיפרו איזו סצנה מאולתרת הוכנסה לסדרה ואמרו מה לדעתם סוד הקסם שלה. צפו

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

"משחק הדיונון" היא אחת הסדרות המצליחות ביותר בעולם והיא נמצאת בדרכה להפוך לסדרה הכי מצליחה של נטפליקס - וממש בגלל הטירוף העולמי סביבה התארחו כוכבי הסדרה בתכנית האירוח של ג'ימי פאלון. ארבעת הכוכבים שהתארחו דרך ה"זום" הם לי יונג ג'ה המגלם את הכוכב הראשי סונג גי-הון; פארק הייסו המגלם את סאנג-וו, הי יון יונג המגלמת את סאי-ביוק ו-ווי הא-ג'ון שמגלם את וואנג ג'אן הו.

פאלון שאל את הארבעה מתי הם הבינו שהסדרה הפכה לסנסציה בסדר גודל כזה, השיב הייסו המגלם את סאנג-וו: "ממש ברגע זה", לקול צחוקם של פאלון והקהל באולפן. "אני מודה לכל האנשים שצופים בסדרה".

צפו בריאיון:

ווי הא-ג'ון נשאל על ידי פאלון מהו סוד הקסם של הסדרה. "אני בהחלט חושב שחלק מההצלחה שלה נובעת מהחיבור של האנשים למשחקי הילדים הקוריאניים. זה יכול להיות מאוד מקורי, מרענן ומפתיע כלפי הצופים ברחבי העולם. בעיקר אני חושב שעשינו עבודה טובה בכך שהצלחנו להעביר את היצר הטבעי של האדם - חמדנות. אני חושב שהרבה אנשים מתחברים לזה".

יונג סיפרה על הבובה העצומה שהורגת את מתמודדי משחק הילדים בפרק הראשון: "כששהיינו ילדים בבית הספר היו שתי דמויות - אחת בן ואחת בת. לבן קוראים צ'לסו ולבת קוראים יאנגי - וזו הבובה". יונג ג'ה, המגלם את הכוכב הראשי, נשאל אם היו אלתורים על הסט: "היו הרבה אלתורים אבל יש אחת שאני זוכר היטב. בסצנה שאני וסאי ביוק נפגשים לראשונה כשאנחנו נתקלים זה בזו. אני מפיל לה שם את הקפה. הייתי אמור להרים את הכוס ולהחזיר לה אותו אלא שאז ראיתי גם את הקש על הרצפה ורציתי לקחת גם אותו ולהחזיר לכוס. ניסיתי לעשות את זה כמה פעמים והסתבכתי וסאי ביוק צחקה ולא הרימה את הראש שלה. זו הסצנה שנכנסה בסופו של דבר".

הייסו סיפר שהוא הפך לאב ביום שהסדרה עלתה לאוויר. "הפרמיירה לסדרה הייתה ב-16:00 והפעם הראשונה שפגשתי את בני הייתה ב-15:50. זה היה די מדהים. חבריי קוראים לי 'בייבי דיונון'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully