וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת הסקס והגרוש קניה ווסט: המונולוג הקורע של קים קרדשיאן ב-SNL

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 12:37

קים קרדשיאן וסט הופיעה בתכנית "סאטרדיי נייט לייב", התייחסה לגרוש שלה קניה וסט ("פוליטיקאי כושל"), לקלטת הסקס שלה ("הרבה זמן לא הייתה לי בכורת סרט") ולאו.ג'יי סימפסון שאביה ייצג. צפו בקטע מהתכנית, שתשודר בשלישי ביס

מונולוג הפתיחה של קים קרדשיאן, "סאטרדיי נייט לייב"/yes

קים קרדשיאן ווסט הופיעה בתכנית "סאטרדיי נייט לייב" (SNL) - בה הגישה את מונולוג הפתיחה והשתתפה במערכונים. היא התייחסה בין השאר לגרוש שלה קניה ווסט, לקלטת הסקס שלה ולאו.ג'יי סימפסון. צפו בקטע מהופעתה - מעל. את המונולוג היא פתחה במשפט: "החלטתי להגיע לכאן כדי להראות לכם שאני הרבה יותר מסתם פרצוף יפה", אחרי התשואות מהקהל, היא הוסיפה: "ושיער יפה, ואיפור נהדר, וציצים מדהימים - ותחת מושלם".

"אני מופתעת לראות את עצמי כאן", אמרה קרדשיאן לקהל לאחר עלייתה לבמה. "הרבה זמן לא הייתה לי בכורה של סרט", אמרה ברמיזה לקלטת הסקס שלה שהודלפה. "למעשה, היה לי רק סרט אחד שיצא, ואף אחד לא אמר לי כשהוא יצא".

קרדשיאן התייחסה לאו.ג'יי סימפסון, שחקן הפוטבול שהועמד לדין בחשד לרצח אשתו לשעבר ניקול בראון וחברה רונלד גולדמן, ונמצא לבסוף אשם במותם במשפט אזרחי. אביה של קרדשיאן, רוברט, נודע כאחד מפרקליטיו. היא אמרה ש"התשוקה האמיתית שלי - להוציא אנשים מואשמים מהכלא. אני חושבת שאני הולכת בדרכי אבי". עוד אמרה כי בגלל אביה "פגשה לראשונה אדם שחור".

קים קרדשיאן. GettyImages
לא תרוץ לנשיאות ארה"ב. קים קרדשיאן/GettyImages

"אני אשמח אם אמריקה תתאחד, ולכן אני כאן כדי להודיע שאני רצה ל.... אני סתם צוחקת", הוסיפה. "אני לא רצה לנשיאות. לא נוכל להכיל שלושה פוליטיקאים כושלים במשפחה אחת", אמרה בהתייחסות לכך שהגרוש שלה, קניה ווסט, הכריז כי יתמודד עצמאית לנשיאות ארצות הברית, וקייטלין ג'נר כשלה במירוץ למשרת מושל קליפורניה.

בנוסף, העירה כי הופעה בפני כעשרה מיליון צופי SNL היא "לילה צונן ואינטימי" עבורה כי היא רגילה להימלט מ-360 מיליון מעריציה.

"סאטרדיי נייט לייב" עולה מדי יום שלישי ביס ויאודי ומשודרת בימי שבת ביס טיוי קומדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully