וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט תיעודי חדש יחשוף את אחורי הקלעים של הסכמי אברהם

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 16:49

שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דייויד פרידמן, יחנוך מחר בירושלים את המרכז החדש שהקים ליישום הסכמי אברהם, בנוכחות מזכיר המדינה לשעבר מייק פומפאו ומזכיר האוצר לשעבר סטיבן מנוצ'ין. באירוע יוקרן סרט תיעודי השופך אור על ההסכמים הכולל ראיון עם טראמפ

טריילר "הסכמי אברהם"/יח"צ

שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דייויד פרידמן, יחנוך מחר בירושלים את המרכז החדש שהקים ליישום הסכמי אברהם, בנוכחות מזכיר המדינה לשעבר מייק פומפאו, מזכיר האוצר לשעבר סטיבן מנוצ'ין ובכירי הממשל בארה"ב, ישראל והעולם הערבי. ערב גאלה חגיגי יתקיים במוזיאון הסובלנות בירושלים. האירוע ייפתח בדברי ברכה מאת הפילנתרופ ומייסד מוזיאון הסובלנות בירושלים, לארי מייזל שמכהן גם כיו"ר מרכז שמעון ויזנטל, ולצידו הפינלתרופ ואיש העסקים סילבן אדמס.

מרכז פרידמן יעניק לראשונה את פרס "שלום מתוך עוצמה" למזכיר המדינה לשעבר מייק פומפאו, על תרומתו לחיזוק משולש היחסים הדיפלומטיים והשלום בין ארה"ב, מדינת ישראל ומדינות ערב. נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו ישתתף אף הוא באירוע ואף יישא דברים לתקשורת, לאחר שנענה להזמנתו של מזכיר האוצר לשעבר סטיבן מנוצ'ין. זהו ביקורו הראשון בישראל כנשיא פיפ"א מאז שנכנס לתפקידו.

באירוע תוקרן באולם הקולנוע החדשני של המוזיאון הבכורה העולמית של "הסכמי אברהם", סרט תיעודי בן חמישה פרקים השופך אור על ההסכמים ההיסטוריים, הכולל חלקים בלעדיים עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, בהפקה משותפת של השגריר לשעבר פרידמן ומאט קראוץ' מרשת TBN, אשר ייצא לאור בסתיו הקרוב.

צפו למעלה בטריילר הראשון של הסרט "הסכמי אברהם" של רשת TBN

הסכמי אברהם. וימאו, צילום מסך
הסכמי אברהם/צילום מסך, וימאו

פרידמן צפוי להשתתף בוועידה השנתית העשירית של קבוצת הג'רוזלם פוסט, שתתקיים ב-12 באוקטובר, במוזיאון הסובלנות החדש בירושלים. פרידמן ישתתף עם מנוצ'ין בפאנל בהנחייתו של עורך הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ. הוועידה תיפתח בנוכחותם של ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג, מנהיגים בכירים מהעולם, ועשרות אורחים מהצמרת הפוליטית, טכנולוגית, חברתית ומדינית בישראל ובעולם.

לעיון ברשימת המשתתפים המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully