וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בעולם הקומיקס: גיבור-העל סופרמן יוצא מהארון

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 9:09

אימפריית הקומיקס "DC", החברה שעומדת מאחורי חוברת הקומיקס שבהן מופיע גם סופרמן, הודיעה כי ג'ון קנט - הלא הוא בנם של קלארק קנט (סופרמן המקורי) ואהובתו לויס ליין - יוצג כביסקסואל. כותב הסדרה: "חשבתי שזה יהיה פספוס להציג את סופרמן החדש שוב כסטרייט לבן"

סופרמן גיי הומו. יח"צ,
צעד פורץ דרך. סופרמן ובן זוגו/יח"צ

היסטוריה מרגשת בעולמות הקומיקס: סופרמן - אחד מגיבורי-העל האהובים והוותיקים ביותר - יוצא מהארון. אימפריית הקומיקס "DC", החברה שעומדת מאחורי חוברת הקומיקס שבהן מופיע גם סופרמן, הודיעה אמש (שני) כי ג'ון קנט - הלא הוא בנם של קלארק קנט (סופרמן המקורי) ואהובתו העיתונאית לויס ליין - יוצג כביסקסואל בגיליון שייצא לאור עוד פחות מחודש.

עלילת הקומיקס מתמקדת בתקופה זו בג'ון קנט, בנם של קלארק ולואיס, שמכונה בחוברות הקומיקס "סופרמן של כדור הארץ". גם ג'ונתן מתאהב בעיתונאי ששמו ג'יי נאקמורה ולפי תמונה שהתפרסמה ברשתות החברתיות - השניים נראים מתנשקים בלהט. מלבד זאת, לא נחשפה עלילת הקומיקס. כותב הסדרה טום טיילור אמר ל-BBC: "כשהציעו לי להיות הכותב של סופרמן, שאלתי את עצמי 'איך סופרמן צריך להיות כיום?' אמרתי לעצמי שזה יהיה פספוס ענק אם נחליף את קלארק קנט עם גבר לבן וסטרייט נוסף".

טיילור הוסיף ואמר כי הוא לא רוצה שהצעד הזה ייתפס כנועז וחסר תקדים. "היה שינוי אמיתי במהלך השנים האחרונות. לפני חמש-עשר שנים הצעד הזה היה יותר מורכב לביצוע. אני חושב שהצעד הזה מתקבל בברכה".

לפני כחודשיים הציגה חברת DC דמות נוספת כביסקסואלית - גיבור העל רובין, שותפו של באטמן ללחימה. רובין - דמותו של טים דרייק - יצא מהארון בגיליון האחרון של "באטמן: אגדה אורבנית".

  • עוד באותו נושא:
  • סופרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully