וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שאפסיק לפחד": נטע ברזילי מוציאה שני שירים בינלאומיים

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 19:38

לאחר שהוחתמה בחברת תקליטים של דיסני מיוזיק, נטע ברזילי מוציאה שני שירים חדשים: "CEO" שעוסק בהעצמה נשית ושהקליפ שלו צולם במשך 26 שעות רצופות, והשיר "DUM" בו היא מספרת על עולם הדייטים אליו חזרה לאחרונה. צפו

נטע ברזילי. ערן לוי,
צילמה קליפ במשך 26 שעות רצוף ונעזרה בעצות של מר יוניברס כדי לשמור על עירנות. נטע ברזילי/ערן לוי

נטע ברזילי מוציאה שני שירים חדשים אותם כתבה עם אבשלום אריאלי ואיתי שמעוני, ואשר הופקו על ידי בועז ונדרביט. ברזילי הוחתמה בחברת התקליטים החדשה של דיסני מיוזיק "S-Curve" בכוונה להגדיל את פעילותה באירופה ובארצות הברית.

אחד הסינגלים נקרא CEO. ברזילי מסרה כי השיר עוסק בהעצמה אישית. לוואלה! תרבות נודע כי צילומי הקליפ לשיר (צפו בו - מתחת) התקיימו במשך לא פחות מ-26 שעות רצופות, וכדי לשמור על עירנות לאורך כל הצילומים שנמשכו מעל ליממה נעזרה ברזילי במי שהיה "מר יוניברס" דני קגנוביץ בבניית תפריט המזון והשתייה ושתתה משקה אנרגיה.

בנוסף, ברזילי הוציאה את השיר "DUM", עליו היא חתומה עם אותם יוצרים, והוא מוגדר על ידה כ"האח החורג והמיוחד של השיר 'CEO'" ובו היא מספרת על עולם הדייטים, שנכנסה אליו לאחרונה, וכיצד הם יכולים לשבש לך את המחשבה ולגרום לך "DUM" - כלומר מטומטמת.

"החיים עשויים מהחלטות של כן ולא", מסרה ברזילי. "בזמן האחרון אני מוצאת שמאוד קשה לי לקחת החלטות בעצמי ונותנת לפחדים, לרגשנות ולהעדפות של אנשים אחרים לחדור למוח שלי, עד אוטומציה מוחלטת וחוסר ביטחון גדול. אני המאדר פאקינג CEO של החיים שלי, של חברה ושל המסע שלי - אני מזמנת שליטה בחזרה אלי לחיי. כתבתי את 'CEO' כקריאה לכולם להצטרף אלי, להיות חסרי פחד ולעשות את הבחירות בעצמנו".

"`DUM` הוא האח המעוות, הנוזלי והמטומטם של 'CEO'", מוסיפה ברזילי. "הוא מתאר סיטואציה שחוויתי לא מעט שיש לי קראש על מישהו ואני מרגישה שהאוויר בורח מהמוח ואני נהיית מפגרת. מצאתי את עצמי לאחרונה בחזרה בעולם הדייטים ועכשיו אני יותר מחוברת לילדה המובכת והמטופשות שבי יותר מאי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully