וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צפוי בפסטיבל דוקאביב גליל?

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 8:56

המהדורה הגלילית של פסטיבל דוקאביב תתקיים בנובמבר ותציג שלל סרטים מקומיים ובינלאומיים, כולל שתי בכורות מסעירות למדי

להיות קוסטו. פסטיבל דוקאביב גליל,
להיות קוסטו/פסטיבל דוקאביב גליל

בקושי הספקנו להתאושש מפסטיבלי הקולנוע של ירושלים ושל חיפה, וכבר מתפרסמת היום (חמישי) התוכנייה של פסטיבל דוקאביב גליל, שייפתח בצפון בתחילת נובמבר.

31 סרטים תיעודיים יוקרנו בפסטיבל, בהם שתי הקרנות בכורה לשתיים מיצירות הדוקו הבינלאומיות המדוברות כרגע - "חילוץ", כמשתמע משמו, עוסק במבצע החילוץ של הילדים שנלכדו במערה בתאילנד, וכל העולם עקב אחר הצלתם. על החתום: ג'ימי צ'ין ואליזבת צ'אי וסרהלי, זוכי האוסקר על "סולו חופשי". "להיות קוסטו" של ליז גרבוז, כמשתמע משמו, עוסק באבי הצלילה המודרנית. נוסף לכך, התפריט הבינלאומי יציג שני סרטים לוהטים שכבר הוקרנו בפסטיבל ירושלים, "הילד היפה בעולם" ו"לברוח", אחד השמות החזקים של האוסקר הקרוב.

התוכנית המקומית תציג כמה מן הסרטים המקומיים המדוברים של השנה, שערכו את הבכורות שלהם בפסטיבלים אחרים, למשל "המלכה שושנה", "ענת גוב, על החיים ועל המוות", "דיוקן", "קופסה כחולה" ועוד.

מרגש לציין שכמדי שנה, הפסטיבל יקיים הקרנות לילדים, ילדות, נערים ונערות מאזור מעלות ותרשיחא, וזאת מתוך המחשבה הנכונה ש"צפייה ודיון מגיל מוקדם בתכנים מהמציאות שסביבנו מעשירים ומאתגרים את עולמם של הצופים הצעירים"

הפסטיבל יתקיים בין השלושה לשישה בנובמבר. פרטים מלאים ראו באתר הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully