וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב, ניקוס ורטיס ו"פרויקט המסכה": 8 המלצות לאמצע אוקטובר

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:24

פסטיבל אינדינגב חוזר למצפה גבולות שבנגב, ניקוס ורטיס סופסוף מגיע לישראל אחרי שתי דחיות, תל אביב תארח את "אוהבים אמנות, עושים אמנות" - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

בין לבין

שלשום נפתחה תערוכה זמנית של האמן והיוצר גלעד כהנא (ג'ירפות) בתוך 3 בניינים ריקים בשדרות סמאטס בתל אביב, אשר מיועדים להריסה במסגרת פרויקט של התחדשות עירונית (של החברות שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית). לפרויקט האמנות, המדמה את גן עדן המקראי, קוראים "בין לבין" והוא מציג למעשה מיצב ענק שמתפרש על בני בניין בן שלוש קומות. בקומה הראשונה, המייצגת את התוהו ובוהו, מתקיים מעין מופע אור קולי בחלל חשוך הכולל מוזיקה שכתב כהנא ותאורה הנובעת מ־108 פנסים. קומה ב' מייצגת את ההווה וקומה ג' - את העתיד. אוצרת התערוכה: מורן בן פורת. המיצב יינעל היום ב-23:00. יש להירשם מראש באתר התערוכה

מתי? היום בין 19:00 ל-23:00

איפה? שדרות סמאטס 21 תל אביב

ג'ירפות בהופעה בברבי, יולי 2021. ניב אהרונסון
עבר, הווה ועתיד. גלעד כהנא/ניב אהרונסון

אוהבים אמנות. עושים אמנות

אלו הם אירועי דגל שנערכים מזה 19 שנים על ידי עיריית תל אביב, המחלקה לאמנויות, והם מציגים למעשה את האמנות המגוונת בעיר. האירוע המרכזי השנה הוא "רודפי מדרכות", באוצרות צמד האמנים יואב וינפלד ועומר שיזף, והוא יתרחש בפארק המסילה החדש. מלבד זאת, במהלך שלושת הימים הקרובים יתקיימו פרויקטים אמנותיים חד-פעמיים וייחודיים בפארק התחנה, בסוזן דלל, בפארק החורשות, בקריית המלאכה ובחצרות בתי ספר בעיר, כ-160 אמנים יפתחו את חללי היצירה שלהם לצד 30 גלריות ו-3 מוזיאונים, שיהיו פתוחים בחלק מהזמן ללא תשלום ועם פעילויות מיוחדות לסוף השבוע. לא להחמיץ.

מתי? 14-16 באוקטובר

איפה? רחבי תל אביב

אינדינגב

פסטיבל המוזיקה הוותיק ואחד הגדולים בארץ יתקיים זו השנה ה-15 בלוקיישן שמזוהה איתו כל כך, מצפה גבולות בנגב. כמו בכל שנה, גם הפעם אינדינגב יציע מתחמים וההופעות יתפרשו על פני שש במות. בין המופיעים - מרסדס בנד, יסמין מועלם, אסף אמדורסקי, Lola Marsh, Red Axes, TATRAN, המפשעות, קוסטה קפלן, עוזי רמירז, עוזי נבון ומכרים, ישי ברגר וחברים , The Great Machine ,דניאלה תורג'מן, סימה נון ועוד רבים.

מתי? 14-16 באוקטובר

איפה? מצפה גבולות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ניקוס ורטיס

אחרי כמה דחיות שנגרמו בשל הקורונה ובשל מבצע "שומר החומות", הפעם זה קורה באמת: הזמר היווני ניקוס ורטיס מגיע לישראל ומארח את עידן חביב במופע יחיד בהיכל מנורה מבטחים. ורטיס ישיר כמובן את כל להיטיו הגדולים ויארח את אחד האמנים הישראלים המרגשים ביותר.

מתי? 19 באוקטובר

איפה? היכל מנורה מבטחים, תל אביב

מעל ומעבר

עשרות מעצבים ישראליים ובינלאומיים משתתפים בתערוכה שהיא מסע בעקבות המגפיים כאובייקט. המעצבים ואוצרות התערוכה ימית נוימן ופזית קידר יבחנו באמצעות המגפיים תהליכים חומריים, קונספטואליים ו-וירטואליים בשדה העיצוב והתרבות. זו תערוכה שלישית בטרילוגיית הנעליים כאשר הקודמות היו: "סניקרס - נעליים שהפכו לתרבות" ו"סינדרום סינדרלה - סטילטו".

מתי? פתיחה ב-19 באוקטובר

איפה? מוזיאון העיצוב, חולון

פרויקט המסכה

צלם האופנה והפוטותראפיסט עדו לביא יציג צילומים של 31 דוגמניות ופרזנטוריות ידועות בישראל שצולמו כשמסיכות גבס יצוק של פניהן. על ידי "נטרול" היופי והייצוגיות של המצולמות, מבקש לביא לבחון מחדש את מערכת היחסים שלהן עם עצמן ועם הקהל ואיך השימוש במסכה מאפשר להתנהג אחרת ולהשתנות. בין המשתתפות בתערוכה: אילנית לוי, אגם רודברג, אסתי גינזבורג, גלית גוטמן, יאנה גור, ירדן הראל, מלוי לוי, נועם פרוסט ושירלי בוגנים.

מתי? פתיחה ב-19 באוקטובר

איפה? גלריה מאירוב בחולון

פרויקט המסכה מלי לוי. עדו לביא,
מלי לוי, פרויקט המסכה/עדו לביא

פסטיבל מסרחיד

המרכז לתיאטרון עכו, בו יוצרים יהודים וערבים משתפים פעולה, יקיים זו השנה ה-20 את הפסטיבל, שהוא הפסטיבל הראשון והגדול ביותר להצגות בשפה הערבית המהווה גשר לשיח והכרות בין שני העמים. פסטיבל מסרחיד מופק על ידי המרכז לתיאטרון עכו ומטרתו לחשוף את היצירה המקורית בשפה הערבית בפני קהל שאינו דובר ערבית.

מתי? 17-20 באוקטובר

איפה? אולמות המרכז לתיאטרון עכו

כנסיית השכל מארחים את יסמין מועלם

אחת מהלהקות הוותיקות והאהובות בישראל יגיעו למתחם קו רקיע המרהיב בפארק אריאל שרון למופע של רוקנרול ואנרגיות, שבו הם גם יארחו את יסמין מועלם, אחת הכוכבות הגדולות של השנה.

מתי? 14 באוקטובר

איפה? מתחם קו רקיע פארק אריאל שרון

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד כהנא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully