וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקלעו למשבר חריף: מנכ"ל קבוצת זאפה התפטר מתפקידו

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 19:07

פרסום ראשון: מנכ"ל קבוצת זאפה עוזי בירותי הודיע על התפטרותו ביום חמישי. כמה ימים לפניו התפטרה סמנכ"לית הכספים של הקבוצה. גורמים בתעשייה: "זה בא על רקע קשיים כלכליים בחברה". זהו המנכ"ל השלישי שמתחלף בקבוצת זאפה בתוך שנתיים

חנוכת מועדון זאפה באר שבע, בנוכחות שר התרבות חילי טרופר ומשה אדרי, 24 ביוני 2020/יח"צ

פרסום ראשון: מנכ"ל קבוצת זאפה, עוזי בירותי, הודיע על התפטרותו ביום חמישי. כמה ימים לפניו התפטרה סמנכ"לית הכספים של הקבוצה - כך נודע לוואלה! תרבות. גורמים בתעשייה מעריכים שההתפטרות היא על רקע טענות ל"בעיה כלכלית שלא נפתרת בחברה, על רקע תשלומים שלא משולמים לספקים ובעיות נזילות".

זהו כבר מנכ"ל שלישי שמתחלף בקבוצת זאפה בתוך שנתיים. משה הלוי, שהיה מנכ"ל זאפה עד לדצמבר 2019, הוחלף בחודש זה בשי בוצר, ובכלכליסט פורסם כי זאת על רקע חילוקי דעות בינו לבין הבעלים גולן עינת. במאי 2020 שי בוצר סיים את תפקידו בתום חמישה חודשים בלבד, ופורסם כי זאת לאור הקשיים הכספיים של הקבוצה בעקבות התפשטות הקורונה. גם מספר סמנכ"לים הוחלפו בשנתיים האחרונות.

איש העסקים הראל ויזל ניהל לאחרונה משא ומתן להיכנס כשותף. לדבריו מקורבים לויזל, "אחרי שהוא ראה את עומק הבור הכלכלי בזאפה, הוא נסוג מהמשא ומתן".

מימין לשמאל: עוזי בירותי מנכ"ל קבוצת זאפה, שר התרבות חילי טרופר, ואסף מור סמנכ"ל השיווק של זאפה בהשקת מועדון זאפה תל אביב במתחם מידטאון, 10 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
עוזב. בירותי (מימין) עם שר התרבות חילי טרופר ואסף מור סמנכ"ל השיווק של זאפה בהשקת מועדון זאפה תל אביב/ניב אהרונסון

קבוצת זאפה מסרה בתגובה: "בתום שנתיים מאתגרות, מהקשות שידע המשק הישראלי, הצליח עוזי בירותי להשלים כל המטרות שלשמן התמנה כמנכ"ל קבוצת זאפה".

גולן עינת מסר: "אני רוצה להודות לעוזי שהצליח בתקופה כה מאתגרת וקשה להביא את קבוצת זאפה להישגים משמעותיים. עוזי עמד בהצלחה יתרה בכל המטרות שהוצבו לו וכעת יחזור לכהן כדירקטור בקבוצה וימשיך לכהן כדירקטור בחברת הכרטיסים המשותפת".

בירותי מסר: "בתום שנתיים מאתגרות בהן עולם התרבות נפגע וחדל לפעול כמעט לחלוטין, אני שמח שהצלחתי להוביל מהלכים משמעותיים שחיזקו את קבוצת זאפה בכל המישורים. אמשיך ללוות את גולן בעסקיו כדירקטור בקבוצה ובחברת הכרטיסים המשותפת. אני מודה לגולן על האמון והרוח הגבית שאפשרה לי להוביל מהלכים שחיזקו את הקבוצה ומותג זאפה".

מקבוצת פוקס נמסר בתגובה: "אנחנו מאד מעריכים את קבוצת זאפה ובעליה כאחד מהגופים החזקים והחשובים בתרבות הישראלית. השיחות המאוד ראשוניות ביננו על שת"פ עסקי לא הבשילו מסיבות פנימיות שלנו, ואנחנו מכחישים את מה שנרמז בשם 'מקורבים' - אין מקורבים, אנו חברה ציבורית ומה שאנחנו אומרים הוא רשמי".

  • עוד באותו נושא:
  • זאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully