וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מדממות: סדרת ההמשך של "דקסטר" תשודר ביס בצמוד לארצות הברית

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 12:30

יס תשדר את סדרת ההמשך ללהיט הענק בכיכובו של מייקל סי הול ("עמוק באדמה"), שגם הוא שודר אצלה במקור. הסדרה תעלה בחודש נובמבר בצמוד לשידור בארצות הברית, ועוד לפני כן יעלו כל העונות של הסדרה המקורית

טריילר לסדרה "דקסטר: דם חדש"/שואוטיים

הסדרה עם אחד הסופים הכי מושמצים בתולדות הטלוויזיה עושה תיקון: "דקסטר" חוזרת לסיבוב נוסף שיגיע בנובמבר, וישודר בצמוד לארצות הברית גם ביס, ששידרה בעבר את הסדרה המקורית. הסדרה החדשה, "דקסטר: דם חדש", תעלה ב-8 בנובמבר ביס ויאודי. עוד קודם לכן, כבר ביום שישי הקרוב, יעלו כל העונות של הסדרה המקורית. כן, גם האחרונות המזעזעות, בכללן אותו סוף נודע לשמצה.

הסדרה המקורית, ששודרה במשך שמונה עונות בין השנים 2006 ל-2013, עקבה אחר רוצח סדרתי שאביו המאמץ החדיר בו מגיל צעיר קוד: לא לרצוח חפים מפשע. לאורך כל שנות שידורה הייתה "דקסטר" הסדרה הנצפית ביותר של רשת הכבלים שואוטיים, ושברה בקביעות את שיאי הצפייה של עצמה. הפרק האחרון שלה זכה לרייטינג שיא (מכאן והלאה ספוילרים לסדרה המקורית), כך שהמונים ראו את דמותו של הגיבור נאלצת לברוח ממיאמי, מזייפת את מותו וחיה כחוטב עצים מנותק מהעולם.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

ארתור מיצ'ל. באדיבות yes,
גם הוא חוזר. ג'ון לית'גו, "דקסטר: דם חדש"/באדיבות yes

הסדרה החדשה תתרחש כעשר שנים לאחר מאורעות סיום הסדרה המקורית. דקסטר מורגן חי כעת תחת השם הבדוי ג'ים לינדזי בעיירה מושלגת בשם איירון לייק במדינת ניו יורק. הוא מועסק כמוכר בחנות נשק ופיתיונות, ונמצא במערכת יחסים עם אנג'לה בישופ (ג'וליה ג'ונס, "דמדומים"), מפקדת המשטרה בעיירה. מאז הגעתו הצליח להדחיק את נטיותיו הרצחניות, אולם סדרה של תקריות באיירון לייק גורמות לו לחשוש ש"הנוסע האפל" שבו יתעורר לחיים.

קלנסי בראון ("חומות של תקווה", "איש הנצח") יגלם את הנבל העיקרי בסדרה, קורט קולדוול, האיש החזק באיירון לייק, מעיין "ראש עיר" לא רשמי, שהפך מנהג לבעל אימפריית משאיות. קולנדוול הוא איש חזק, נדיב, אהוב על ידי כולם ומי שתרצה שיהיה בפינה שלך. הבעיה היא כמובן של אלו שהוא לא מחבב.

מהסדרה המקורית צפויים לחזור להופעת אורח שני שמות גדולים - ג'ניפר קרפנטר, שגילמה את דב מורגן, אחותו של דקסטר. על אף שמתה בסיום הסדרה, היא תחזור כמעין חזיון של דקסטר, בדומה לאביו בסדרה המקורית. כמו כן ישוב מי שזכה באמי על תפקידו בסדרה, ג'ון ליתגו שגילם את ארתור מיטשל, רוצח הטריניטי, שאף הוא מת בסדרה.

סי הול יתאחד לראשונה מאז הסדרה המקורית עם יוצר הסדרה קלייד פיליפס, שחוזר להפיק ולכתוב את הסדרה אחרי שעזב בתום העונה הרביעית. פיליפס נחשב לכותב האהוב ביותר על מעריצי הסדרה, ותחת ניהולו קיבלה הסדרה 18 מועמדויות לאמי, כולל לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • דקסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully