וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלאך שהכניסה הביתה את התאומות שנותרו חסרות כל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 17:45

בגיל 5 אמן של לילך ויסמין נפטרה ומי שהצילה את המצב הייתה עדנה שטרית, אם יחדנית ל-3, שלקחה את התאומות כאומנת קרובים. האזינו לראיון המרגש עמה ועם מנכ"לית עמותת "אור שלום" הפועלת בתמיכת מפעל הפיס, במסגרת בתוכנית החברתית של 103FM

לפני 15 שנה, כמעט לפני שני עשורים, החליטה עדנה שטרית לאמץ לחיקה את שתי אחייניותיה, תאומות בנות חמש כאומנת קרובים, לאחר שגיסתה הלכה לעולמה באופן מפתיע. כאילו זה לא מספיק, הייתה כבר שטרית אם יחידנית לשלושה ילדים.

שטרית שוחחה עם מעיין אדם וסיפרה על התהליך שהוביל להחלטתה: "נמסר מהרווחה שאם אין אדם מהמשפחה שיכול לקחת את הבנות הן ילכו לאימוץ. השדה הזה מאוד מוכר לי, אני מטפלת בילדים בעבודתי. הכרתי מקרוב מה ילדים עוברים בתהליכים כאלה".

"בתוך התהליך הזה הבנתי שהשתיים לא גדלות נכון", שיתפה בגילוי לב והוסיפה: "יש הכרת תודה מובנית, היום הן בנות 22 וחצי. חלפו 17 שנה, אחת התחילה ללמוד השבוע, והשנייה מדריכה במכינה קדם צבאית. זו החלטה לא פשוטה ומשנה חיים. זה הדבר המשמעותי ביותר שעשיתי בחיי"

לשיחה הצטרפה טלי חלף, מנכ"לית עמותת 'אור שלום' הפועלת למען מציאת משפחות אומנה לילדים, והביאה את נתונים נוספים על פעילות העמותה.

  • עוד באותו נושא:
  • 103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully