וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירי הטראגי של אלק בולדווין קדמו שני מקרים נוספים שבוע לפני כן

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 22:58

הניו יורק טיימס חושף שלירי של אלק בולדווין שהרג בשוגג את הצלמת הלינה האצ'ינס, קדמו לפחות שני מקרים קודמים של ירי כדורים חיים. בתוך כך במאי הסרט, ג'ואל סוזה, שנפצע אף הוא מהירי של בולדווין, הגיב על האירוע: "אני קרוע"

בווידאו: סט הצילומים בניו מקסיקו/צילום: רויטרס

לירי של אלק בולדווין, שהרג בשוגג את הצלמת הלינה האצ'ינס ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה בכתפו על סט הסרט "Rust", קדמו לפחות שני מקרים קודמים של ירי חי, כך מדווח הניו יורק טיימס. על פי שלושה עובדים לשעבר בסרט, שני המקרים אירעו באותו יום, שבת ה-16 באוקטובר, שישה ימים לפני שזה קרה שוב וגבה את חייה של האצ'ינס. העובדים התלוננו על הבטיחות הלקויה באוזני האחראי על הנושא, אך לא חל שיפור.

השלושה הם חלק מקבוצת עובדים שעזבו את הסט במחאה על תנאי הבטיחות, שעות ספורות לפני מותה של האצ'ינס בבוקר יום שישי, כך דיווחו הלוס אנג'לס טיימס ודדליין הוליווד. שני האתרים ציטטו כמה מחברי הצוות ומקורבים להפקה, שאמרו כי שישה או שבעה מפעילי מצלמה עזבו את סט "Rust" מספר שעות לפני הטרגדיה. שני האתרים דיווחו גם כי הייתה לפחות תקלה אחת קודם עם האקדח ששימש כאביזר.

"ציינו הכל, החל מחוסר תשלום במשך שלושה שבועות, המלונות שלקחו לנו למרות שביקשנו אותם בחוזים, היעדר של בטיחות קורונה, ומלבד זאת, בטיחות ירודה של נשק חם! בטיחות ירודה בסט, נקודה!", כתב אחד מחברי צוות המצלמות בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו, על פי דדליין.

הבמאי סוזה, שהובהל לבית החולים לאחר פציעתו ושוחרר לאחר שטופל, מסר היום (שבת) הצהרה בנוגע למותה של האצ'ינס. "אני קרוע ממותה של חברתי ועמיתתי הלינה. היא הייתה אדיבה, תוססת, מוכשרת להפליא, נלחמה על כל סנטימטר ותמיד דחפה אותי להיות טוב יותר", אמר הבמאי בהצהרה.

הצלמת המנוחה הלינה האצ'ינס על סט הסרט "Archenemy", ינואר 2020. Adam Egypt Mortimer via AP, AP
הכתובת הייתה על הקיר. הצלמת המנוחה הלינה האצ'ינס על סט הסרט "Archenemy", ינואר 2020/AP, Adam Egypt Mortimer via AP

פרטי חקירת המשטרה המקומית העלתה כי לאלק בולדווין נמסר מה שתואר כ"אקדח קר" בטוח לשימוש על הסט של סרטו "Rust", אך הוא הכיל כדורים חיים כאשר נורה. עוזר הבמאי שהעביר לבולדווין את האקדח לא ידע שהוא מכיל כדורים חיים, כך נכתב בתצהיר של בלש מחלקת השריף של סנטה פה, ג'ואל קיינו. הפקת הסרט הושבתה מיד.

האקדח ששימש כאביזר היה אחד משלושה על עגלה מחוץ לבניין. אחד מהם נלקח על ידי עוזר הבמאי בסרט, שנכנס פנימה ומסר אותו לבולדווין. "בזמן שעוזר הבמאי מסר את האקדח לשחקן אלק בולדווין, (הוא) צעק 'אקדח קר', מה שמצביע על כך שלאקדח-האביזר לא היו כדורים חיים", נכתב בתצהיר שהגישה המשטרה לבית המשפט. במהלך החקירה הועלו שאלות לגבי תנאי העבודה על הסט של "Rust", מערבון בעל תקציב קטן שבו בולדווין כיכב וגם שותף להפקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully