וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "שקרים קטנים גדולים" ייצור סדרה על פי "תיק נעדר" של דרור משעני

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 21:35

דיוויד אי קלי יהיה התסריטאי ומפיק שותף בעיבוד אמריקאי בשיתוף יוניברסל סטודיוס וקשת סטודיוס, שייקרא "The Missing" ויעלה בשירות הסטרימינג פיקוק. הספר עובד לסדרה ששודרה בקשת ובכאן ולסרט צרפתי. "הרומנים של משעני ודמותו של אברהם אברהם ריתקו אותי", מסר קלי

תיק נעדר/קולנוע חדש

התסריטאי והמפיק האמריקאי זוכה האמי וגלובוס הזהבה, דיוויד אי קלי, ייצור עיבוד אמריקאי לסדרה על פי רב המכר "תיק נעדר" שכתב דרור משעני בשיתוף יוניברסל סטודיוס וקשת סטודיוס. העיבוד ייקרא " The Missing" ויעלה בפיקוק, שירות הסטרימינג של NBCUniversal מבית ענקית המדיה קומקאסט, שהזמין עונה מלאה ודילג על שלב הפיילוט. ספרו של משעני כבר עובד לדרמה טלוויזיונית בהפקה משותפת של כאן 11 וקשת 12 שביים עודד דוידוף ועלתה במאי 2019 בכאן ושנה לאחר מכן בקשת. הספר גם עובד לסרט הקולנוע צרפתי באותו השם שלא צלח.

קלי יהיה אמון על התסריט לסדרה ויהיה אחד ממפיקיה. מאחוריו כמה מההפקות הכי פופולריות בשנים האחרונות, בהן "שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים מוחלטים", "גוליית" ו"היית צריכה לדעת" ובעבר היה חתום על "פרקליטי אל איי", "אלי מקביל", "שיקגו הופ".

דרור משעני. ינאי יחיאלי,
דרור משעני/ינאי יחיאלי

עלילת הסדרה תתפרס על פני שמונה פרקים ותעסוק בבלש משטרת ניו יורק, אברהם אברהם (בסדרה הישראלית היה זה פקד במשטרת חולון), שהאמון שלו בבני אדם הוא כוח העל שלו בכל הנוגע לחשיפת האמת. חקירה שגרתית לכאורה הופכת את חייו וגורמת לו להטיל ספק בכל מה שהוא מאמין בו. "הרומנים של דרור משעני ודמותו של אברהם אברהם ריתקו אותי," מסר קלי, "קפצתי מיד על ההזדמנות להפיח בהם חיים".

"הפרשנות של דיוויד אי קלי לדמות של אברהם מקורית ומרתקת", מסר משעני, "אני סקרן לראות אותה על המסך, ושמח בשביל אברהם שהוא נוסע לאמריקה, המקום שכל בלש שואף לעבוד בו, ועוד עם יוצר כמו דיוויד, שעשה עיבודים טלוויזיוניים מעולים לרומנים. בספרים אברהם יישאר בינתיים בחולון".

לצד דיוויד אי קלי, יפיקו את הסדרה מת'יו טינקר, דרור משעני, ואנשי קשת - אבי ניר, קרני זיו, אלון שטרוזמן ופיטר טראוגוט, יו"ר קשת סטודיוס. ליהוקי הסדרה כבר החלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully