וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר גרוטו: "לא יודע אם הייתי עושה את זה שוב, אבל לא מצטער על זה"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 11:44

"זה באמת משהו חריג, לא יודע אם היום הייתי עושה את זה שוב אבל אני לא מצטער על זה", אומר פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, על השתתפותו ב"זמר במסכה" בקשת 12, בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. לדבריו אשתו ידעה שהוא האפון אבל ילדיו לא

פרופ' איתמר גרוטו נחשף כזמר שהסתתר מאחורי תחפושת האפון בתכנית "הזמר במסכה". קשת 12,
פרופ' איתמר גרוטו נחשף כזמר שהסתתר מאחורי תחפושת האפון בתוכנית "הזמר במסכה"/קשת 12

"להופיע בטלוויזיה אני רגיל. אבל זה אחרת קצת, ויש לי כנראה גם את זה", כך אומר פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, על השתתפותו ב"זמר במסכה" בקשת 12. זאת לאחר שאמש נחשף במפתיע כי הוא הזמר שהסתתר מאחורי תחפושת האפון.

בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM גרוטו הסביר איך התגלגל להפקה: "זה בדיוק נפל עליי, בחיים זה הכול עניין של טיימינג. בדיוק כשעזבתי את משרד הבריאות, אז היה קל כי רציתי לעשות דברים שונים. התחלתי לתופף וזה התאים מאוד. התחברתי למוזיקה בתקופה הזאת, אז זה יצא טוב", אמר. "זה באמת משהו חריג, אני לא יודע אם היום הייתי עושה את זה, הציעו לי לעשות את זה בטיימינג טוב, ובכל מקרה אני לא מצטער על זה".

גרוטו הוסיף כי לא חשב שטעו במספר כשצלצלו אליו עם ההצעה, וכי התלבט במשך "יומיים שלושה" לפני שהביע את הסכמתו. לדבריו, רק אשתו ידעה על הסוד ("מותר לספר לאדם אחד") ואף אחד מילדיו לא זיהה שזה הוא. "הם בכלל לא חשבו בכיוון. אחרי זה, בדיעבד, אמרו שזיהו, אבל בזמן אמת היה קשה מאוד".

לאחר ששחר חסון שאל את גרוטו אם הופעתו ב"זמר במסכה" היא ההוכחה שאנחנו אחרי הקורונה, אמר גרוטו בריאיון ליוכפז ודוידוב: "זו שאלה שאי אפשר לענות עליה, אנחנו אחרי הגל הרביעי ואני מקווה שעכשיו נהיה בהפסקה מאוד ארוכה. לא יודע אם אפשר להגיד שזה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully