וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לתאגיד: לוסי איוב עוברת לקשת 12 ותנחה את "רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:24

אחת הטאלנטיות הגדולות שלו ומי שהנחתה את האירוויזיון בת"א, לוסי איוב, עוברת לקשת 12 ותנחה את "רוקדים עם כוכבים". בכאן שוקלים לשבץ מול התכנית את "המרדף", שאיוב צילמה לפני עזיבתה. בכיר בכאן: "אנחנו לא תלויים באף טאלנט"

לוסי איוב. שי פרנקו,
בשורת איוב לתאגיד. לוסי עוזבת/שי פרנקו

מכה לתאגיד כאן: אחת הטאלנטיות הגדולות ביותר שלו ומי שבין השאר הנחתה את האירוויזיון בתל אביב, המגישה לוסי איוב, נוטשת את השידור הציבורי ועוברת לקשת 12. היא תנחה בה את "רוקדים עם כוכבים", הפורמט הבינלאומי שיעלה לשידור בשנה הקרובה בהפקת טדי.

בתגובה אומר בכיר בתאגיד לוואלה! תרבות: "אנחנו לא תלויים באף טאלנט. אנחנו לא במשחק של דודו טופזים וקורין גדעונים". לפני עזיבת התאגיד הספיקה איוב להצטלם כמגישה בעונה חדשה של "המרדף" בכאן. גורמים בתאגיד אומרים כי הם שוקלים לשדר את התכנית ראש בראש מול "רוקדים עם כוכבים".

קשת מחזרת אחרי איוב מזה זמן, וכבר הציעה למגישה בעבר להצטרף אליה לתחום האקטואליה אך היא סרבה. בריאיון לוואלה! תרבות לפני כמעט שנתיים, הסבירה איוב כי הסיבה לסירוב בזמנו להצעות קשת היא ש"זה לא הרגיש לי נכון להרגע, גם בגלל שאקטואליה פחות מעניינת אותי". בתשובה לשאלה בשביל איזו תוכנית או תנאי חוזה תשקול לעזוב את התאגיד אמרה "אני לא יודעת. כשזה יגיע אשקול את זה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully