וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא קשור לשיווק": עורך דינו של אייל גולן מגיב להחלטה לתבוע את "הצינור"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 12:01

הזמר אייל גולן הגיש תביעה על סך מיליון שקל נגד רשת 13 וגיא לרר בשל תחקיר בעניינו שעתיד להיות משודר היום ועוסק בשיווק קרקעות חקלאיות של חברה בבעלותו, תוך טענות ל"עקיצה" של לקוחות. עורך דינו של גולן ל-103fm: "החברה של אייל גולן לא קשורה לטענות שהציגו"

הזמר אייל גולן הגיש תביעה על סך מיליון שקל נגד רשת 13 ונגד מגיש "הצינור" גיא לרר בגלל פרומואים לתחקיר שאמור להיות משודר הערב (רביעי) ועוסק בשיווק קרקעות חקלאיות של חברה בבעלותו, תוך טענות ל"עקיצה" של לקוחות. בריאיון לגולן יוכפז וענת דווידוב ב-103fm אמר עורך דינו של גולן, דרור ארד, מדוע החליטו לתבוע: "החברה של אייל גולן לא קשורה לטענות שהציגו".

לדברי עו"ד ארד, רשת 13 "פרסמה עשרות פרסומים של פרומואים והקדמות, בהן חזרה על אמירות לא נכונות, שקריות ממש, ביחס לאייל גולן, פוגעות מאוד - והיא יצרה מסכת שידור שכיסתה למעשה כל צופה אפשרי, כולל חצי מיליון עוקבי אינסטגרם". הוא הוסיף ואמר שייחסו טענות מסוימות לחברת הנדל"ן של אייל גולן "שאיננה קשורה לטענות".

אייל גולן במסיבה של לאה שנירר. ניר פקין
"הוא לא הבעלים". גולן/ניר פקין

הוא הבהיר: "חברת הנדל"ן לא משווקת את הקרקעות. יש חברת שיווק מקצועית שמשווקת אותן. אייל גולן הוא לא הבעלים שלה ולא מכוון את פעילותה. ייחוס השיווק לאייל גולן לא נכון ונעשה לגמרי מטעמי רייטינג ולא תחקיר. הקרקע שייכת לחברה ששייכת לאייל גולן, שנמסרה לחברת שיווק, ששיווקה אותה למיטב ידיעתנו באופן תקין".

מטעם הצינור נמסר: "מערכת הצינור רגילה בתביעות השתקה, אפילו כאלה שמוגשות עוד בטרם השידור. אנחנו מזמינים את אייל גולן לצפות בתחקיר ולהבין למה אנחנו עומדים מאחורי כל מילה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully