וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי דיוויד התערב שהוא מסוגל לא לאונן. זה נגמר בפרק הגדול בתולדות הטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 17:48

איך פרק שלם שעוסק באוננות שודר בטלוויזיה האמריקאית? ואיך זה שהשורש "א.נ.ן" לא נאמר בו ולו פעם אחת? ומה הטריוויה המדהימה באמת לגביו? הפודקאסט על סיינפלד בשיחה על "ההתערבות", הפרק המפורסם בתולדות הסדרה

עוד לפני ש"סיינפלד" עלה בנטפליקס, הסתובבו ברשת שלל מצעדים של הפרקים הכי טובים וגדולים של הסדרה. כמעט בכולם, "ההתערבות" ("The Contest") הגיע למקום הראשון. במצעד שלנו, אגב, הוא הגיע למקום השני - אבל רק בגלל חבר מערכת תמהוני שדחק אותו לשם.

יותר מכך, ה- TV Guide בחר את הפרק לא רק כהכי טוב בתולדות "סיינפלד", אלא בכלל בדברי ימיה של הטלוויזיה האמריקאית. גם יוצרי הסדרה מסכימים שזה ה-פרק שהפך אותה לשם דבר.

העלילה, כזכור, מתארת כיצד ארבע הדמויות עורכות התערבות: מי מהן תצליח להחזיק הכי הרבה זמן בלי לאונן? הרעיון הזה מבוסס על התערבות אמיתית בה היה מעורב לארי דיוויד עוד בשנות השמונים. הוא הילך איתו זמן רב אבל לא העז להציע אותו לג'רי סיינפלד, כי לא האמין שתסריט כזה יוכל להגיע למסך.

מתוך "ההתערבות". נטפליקס,
מתוך "ההתערבות"/נטפליקס

אבל הוא הגיע, גם בגלל שהשורש "א.נ.ן" מעולם לא נאמר מפורשות, מה שהקל על שידור הפרק, וגם לא פגע באיכותו האמנותית, אלא להפך - הפך אותו למעודן ומורכב יותר.

החשש היה שהצופים יציפו את הרשת בטלפונים זועמים, אבל התלונות היו מעטות. "ההתערבות" שבר את שיאי הרייטינג של "סיינפלד", הפך אותה לסדרה הכי מדוברת באמריקה, ונכנס לפנתיאון.

בינג'ר, הפודקאסט מבית הפודיום, חוזר לפרקים הכי קאנוניים של "סיינפלד" לרגל עלייתה בנטפליקס, וכמובן שניגש לדון גם בפרק הזה, שבין השאר מציין את ההופעה הראשונה של אסתל האריס כאמא של ג'ורג'. אורן יוסיפוביץ', ניר קפלן ואבנר שביט דנים בסיפורים שמאחורי הקלעים, במורשת פורצת הדרך של הפרק, בהשראה שנתן להפקת 'חם, לוהט, רותח!' ובשאלה - אם היו מצלמים אותו היום, מי היה מחליף את ג'ון קנדי ג'וניור בתור החתיך שאיליין עוגבת עליו?

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully