וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגרסה של שטרן והעקיצה לליברמן: אדיר מילר הופיע מול הקואליציה - ולא גילה רחמים

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 14:28

על התכנית האמנותית בגיבושון של הקואליציה הופקד הקומיקאי אדיר מילר שירד כמעט על כולם. הוא הגיש לשר זאב אלקין שקית מסמכים וביקש ממנו להעביר אותה לגריסה אצל אלעזר שטרן. על ליברמן: "יותר מאיראן - הדבר הכי מפחיד זה לנסות להצחיק את ליברמן"

אדיר מילר מופיע בגיבושון של הקואליציה - ביחד עם יאיר לפיד ונפתלי בנט. צילום מסך, צילום מסך
מילר עם בנט ולפיד/צילום מסך, צילום מסך

הקואליציה התאספה הבוקר (שישי) ליום גיבוש במודיעין לקראת הדיונים על אישור התקציב בכנסת בשבוע הבא. על התכנית האמנותית הופקד הסטנדאפיסט והקומיקאי אדיר מילר שצחק על חברי הקואליציה בהופעתו. הוא הגיש לשר זאב אלקין שקית מסמכים - כעקיצה על השקית שאותה החזיק אלקין במהלך הביקור של ראש הממשלה בנט אצל נשיא רוסיה ולדימיר פוטין - וביקש ממנו להעביר אותה לגריסה אצל שר המודיעין אלעזר שטרן.

אדיר מילר גם צחק על שר האוצר אביגדור ליברמן כשאמר: "יותר מאיראן, הדבר הכי מפחיד זה לנסות להצחיק את ליברמן". עוד אמר: "שמו את כל התקציב על הכתפיים שלי. אני יודע להצחיק, אבל איך מגבשים?". הגיבושון היה אמור לכלול גם שירה בציבור עם עינת שרוף אולם הזמרת החליטה לבטל את השתתפותה בגלל ביקורת שהוטחה על החברות הקרובה בינה לבין שר החוץ לפיד.

ראש הממשלה נפתלי בנט פתח ונשא דברים, ותחילה הודה לראש הממשלה החלופי, יאיר לפיד: "על ההרתמות היום ובכלל - אין כמוך. אני כבר מרגיש יותר מגובש". בנט ניסה להרגיע את המתיחות, שצפה בתקופה האחרונה. "בכל קואליציה יש רעשים. כשיש אירוע - כנסו לחדר, תריבו קצת, תתפייסו ותמשיכו הלאה", אמר ופנה ישירות ללפיד ולאיילת שקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully