וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין מדבר לראשונה על הירי הטראגי: "היא הייתה חברה שלי"

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 23:14

השחקן אלק בולדווין התייחס לראשונה לתקרית הטראגית, שבה ירה למוות בשוגג את צלמת סרטו. הוא אמר למצלמות: "אסור לי לתת שום תגובה על הנושא הזה כי החקירה עדיין מתנהלת. היינו צוות קרוב מאוד ואז האירוע הנורא הזה קרה"

צפו באלק בולדווין מתייחס לראשונה לירי בצלמת:

השחקן אלק בולדווין התייחס (שבת) לראשונה לתקרית הטראגית, שבה ירה למוות בשוגג את הלינה האצ'ינס, צלמת הסרט "ראסט" שבו השתתף. בתיעוד שפורסם בפוקס ניוז, ב-TMZ ובכלי תקשורת אמריקאים נוספים נראה בולדווין לצד רעייתו הילריה. "אסור לי לתת שום תגובה על הנושא הזה כי החקירה עדיין מתנהלת. יש הוראה מטעם השריף של סנטה-פה. אסור לי לענות על שום שאלה בנושא. פשוט אסור לי. היא (הלינה) הייתה חברה שלי. היא הייתה חברה שלי. ביום שהגעתי לסנטה-פה לתחילת הצילומים, יצאתי איתה ועם הבמאי לארוחת ערב. היינו צוות קרוב מאוד ואז האירוע הנורא הזה קרה".

באשר לבעלה של האצ'ינס, אמר בולדווין: "הוא בשוק. יש לו ילד בן 9. אנחנו בקשר תמידי איתו כי אנחנו מודאגים למשפחה ולילד. אנחנו ממתינים בדריכות למשרד השריף ולהחלטתו בעניין החקירה". הוא נשאל גם אם הוא ישתמש מתישהו בנשק בסרטיו הבאים. "אני לא יכול לענות על השאלה הזו. אני רק יודע שנעשה ניסיון להגביל את הימצאות הנשק בסטים שמצטלמים בהם סרטים, אני מאד רוצה בכך".

אלק בולדווין. טוויטר, צילום מסך
היינו צוות קרוב. בולדווין/צילום מסך, טוויטר

ביום ראשון חשף הניו יורק טיימס כי לירי של אלק בולדווין, שהרג בשוגג את הצלמת הלינה האצ'ינס ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה בכתפו על סט הסרט "Rust", קדמו לפחות שני מקרים קודמים של ירי חי. על פי שלושה עובדים לשעבר בסרט, שני המקרים אירעו באותו יום, שבת ה-16 באוקטובר, שישה ימים לפני שזה קרה שוב וגבה את חייה של האצ'ינס. העובדים התלוננו על הבטיחות הלקויה באוזני האחראי על הנושא, אך לא חל שיפור.

השלושה הם חלק מקבוצת עובדים שעזבו את הסט במחאה על תנאי הבטיחות, שעות ספורות לפני מותה של האצ'ינס בבוקר יום שישי, כך דיווחו הלוס אנג'לס טיימס ודדליין הוליווד. שני האתרים ציטטו כמה מחברי הצוות ומקורבים להפקה, שאמרו כי שישה או שבעה מפעילי מצלמה עזבו את סט "Rust" מספר שעות לפני הטרגדיה. שני האתרים דיווחו גם כי הייתה לפחות תקלה אחת קודם עם האקדח ששימש כאביזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully