וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליף את לירון ויצמן: מאיה ורטהיימר תנחה את "אהבה חדשה" ברשת 13

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 14:16

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, לירון ויצמן לא תגיש את העונה הבאה של "אהבה חדשה" ברשת 13. הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר נבחרה להנחות את התכנית אחרי שגם ירדן הראל נשקלה ברצינות כמגישה. ורטהיימר: "אני ממשיכה לקחת את האחריות לאושר שלי"

השיחה בין נעה כסיף לאורן ב"אהבה חדשה"/צילום מתוך רשת 13

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, לירון ויצמן לא תגיש את העונה הבאה של "אהבה חדשה" ברשת 13 בגלל עניינים בריאותיים. לנעליה של ויצמן תיכנס הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר אחרי שגם הדוגמנית ירדן הראל נשקלה כמגישה. "פחדתי להתקשר לאסף (זמיר) לספר לו שדווקא עכשיו כשאנחנו עוברים לניו יורק, אני מקבלת את האופציה להגשים חלום ולהיות מנחה של 'אהבה חדשה'", כתבה באינסטגרם. "סיפרתי לאסף ללא נשימה. הוא הסתכל עליי, חייך אלי מהצד השני של העולם, 'אני גאה בך'. יורדות לי הדמעות".

עוד כתבה ורטהיימר: "אז אני פה. ממשיכה לקחת את האחריות לאושר שלי. אני נכנסת לנעליים של לירון ויצמן האגדית. שיהיה לכולנו בהצלחה. אני מתפללת שאני אעשה את העבודה הכי טובה כי הפרויקט הזה הולך להיות מדהים ואני מעוניינת לגרום לכם לפתוח את הלב, לצחוק ולהתרגש".

מאיה ורטהיימר אסף זמיר ראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך
לוקחת אחריות לאושר. מאיה ואסף/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש ספטמבר ויצמן פרסמה פוסט באינסטגרם שבו הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהמסך בעקבות בעיה רפואית. ויצמן כתבה כי היא עבדה קשה בחודשים האחרונים כשהנחתה במקביל גם את "האח הגדול" וגם את "אקס פקטור", דבר שהוביל לקריסתה. "נפלתי ונפלתי חזק. אני בעצירת חירום כרגע, וכנראה שזה ייקח קצת זמן עד שאשוב לכביש המהיר", כתבה. "בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנית להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקוהולית. לכן, גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם. זה הזמן שלי, זה הזמן להכות על הברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully