וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההצלחה: תהיה עונה שנייה לסדרה "עלומים"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 16:20

פרסום ראשון: הסדרה "עלומים" צפויה לקבל עונה שנייה "בסבירות של 98 אחוז", כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה של כאן 11, שהערב ישודר הפרק האחרון בעונתה הראשונה, הפכה ללהיט מדובר לאורך השבועות שבמהלכם שודרה

הסדרה "עלומים" תזכה לעונה נוספת "בסבירות של 98 אחוז", כך נודע לוואלה תרבות מפי גורם בכיר בתאגיד השידור. הסדרה של כאן 11, שהערב (שני) ישודר הפרק התשיעי והאחרון בעונתה הראשונה, הפכה ללהיט מדובר מאוד לאורך ארבעת השבועות שבמהלכם שודרה, עם מאות אלפי צפיות לכל פרק ביוטיוב לבדו - לא כולל אפליקציית כאן והשידור בערוץ עצמו.

"עלומים", שנוצרה על ידי גיא סידיס, נירית ירון ותאופיק אבו ואיל, היא דרמת פשע בכיכובם של אופק פסח ("המפקדת"), אמיר טסלר ("סיפור על אהבה וחושך", "לבד בבית") וכן יהודה לוי, שני כהן, יניב ביטון, ורונה לי שמעון.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הסדרה מגוללת את סיפורם של חבורת נערים בבית ספר לנוער בסיכון, ומציגה את מורכבות היחסים שלהם עם מפקד תחנת המשטרה המקומית (ביטון). מעטים הנערים מבוגרי בית הספר שהצליחו להתגייס לצבא, ולאושר (טסלר) יש סיכוי להיות אחד מהם. בעידודם של יניב (לוי), שעושה עבודות שירות במקום, ונעמי (שני כהן), מורתם המסורה של הנערים, אושר מתחיל תהליך של "מחיקת תיקים" לקראת גיוס לצה"ל. בעוד יניב ונעמי יוצאים למלחמה על עתידו של אושר, הוא נקרע בינם לבין חברו הטוב מנחם (אופק פסח), שלא מניח לו להתקדם בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully